Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket trommesett til Guitar Pro 4...


ramb00m

Anbefalte innlegg

kommer da selvfølgelig an på lydkortet. På et vanlig ræva lydkort er det de færreste av de som funker.
Det er jo det samma som:

"Hvilken skive av det og det bandet er best?"

"Kommer an på anlegget ditt, har du et drittanlegg så høres ingen av skivene bra ut."

Trommer til metal bør ha mye attac. Trommer som høres mer ut som et klikk. Alene høres ikke dette så bra ut, men i miksen funker det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer da selvfølgelig an på lydkortet. På et vanlig ræva lydkort er det de færreste av de som funker.
Det er jo det samma som:

"Hvilken skive av det og det bandet er best?"

"Kommer an på anlegget ditt, har du et drittanlegg så høres ingen av skivene bra ut."

Trommer til metal bør ha mye attac. Trommer som høres mer ut som et klikk. Alene høres ikke dette så bra ut, men i miksen funker det bra.

Det er absolutt ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer da selvfølgelig an på lydkortet. På et vanlig ræva lydkort er det de færreste av de som funker.
Det er jo det samma som:

"Hvilken skive av det og det bandet er best?"

"Kommer an på anlegget ditt, har du et drittanlegg så høres ingen av skivene bra ut."

Trommer til metal bør ha mye attac. Trommer som høres mer ut som et klikk. Alene høres ikke dette så bra ut, men i miksen funker det bra.

Det er absolutt ikke det samme.

Er du virkelig så dum at du ikke skjønner poenget mitt her, eller er du bare en kverulant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perottol, perottol... Det jsbach sier blir et at det blir akkurat som å spørre "Hvor høy kan forsterkeren spille?", uten å opplyse hva slags forsterker det er.

Så ramb00m, hva slags lydkort har du?

Husker ikke. Men trur det er en dårlig Soundblaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer da selvfølgelig an på lydkortet. På et vanlig ræva lydkort er det de færreste av de som funker.
Det er jo det samma som:

"Hvilken skive av det og det bandet er best?"

"Kommer an på anlegget ditt, har du et drittanlegg så høres ingen av skivene bra ut."

Trommer til metal bør ha mye attac. Trommer som høres mer ut som et klikk. Alene høres ikke dette så bra ut, men i miksen funker det bra.

Det er absolutt ikke det samme.

Er du virkelig så dum at du ikke skjønner poenget mitt her, eller er du bare en kverulant?

Veit ikke helt hvem som er dum jeg ! Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener engang.

kommer da selvfølgelig an på lydkortet. På et vanlig ræva lydkort er det de færreste av de som funker.

Med dette mener jeg at f.eks på mitt lydkort, er det ingen lyd i andre sett enn nr 1. Det betyr også at hvis de andre settene fungerer, vil dette uansett variere fra lydkort til lydkort - DET VIL SI: det går ikke an å si at det ene settet egner seg bedre til metal enn f.eks jazz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jsbach: I Guitar Pro har lydkort ingen relevans til hvordan de forskjellige settene låter i forhold til hverandre. I et standard oppsett (uavhengig av lydkort) vil enten kun Drum Kit 0 funke, eller alle være like.

Det er jo lydkortet som til syvende og sist produserer lyden. Hvordan kan du si at det ikke har relevans da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jsbach: I Guitar Pro har lydkort ingen relevans til hvordan de forskjellige settene låter i forhold til hverandre. I et standard oppsett (uavhengig av lydkort) vil enten kun Drum Kit 0 funke, eller alle være like.

Det er jo lydkortet som til syvende og sist produserer lyden. Hvordan kan du si at det ikke har relevans da?

er vel gjerne datamaskinen som produserer lyden, lydkortet gjør det bare om til et signal ut. det der blir vel omtrent som å si at det avhenger av cdspilleren når noen spør om ei skive er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jsbach: I Guitar Pro har lydkort ingen relevans til hvordan de forskjellige settene låter i forhold til hverandre. I et standard oppsett (uavhengig av lydkort) vil enten kun Drum Kit 0 funke, eller alle være like.

Det er jo lydkortet som til syvende og sist produserer lyden. Hvordan kan du si at det ikke har relevans da?

er vel gjerne datamaskinen som produserer lyden, lydkortet gjør det bare om til et signal ut. det der blir vel omtrent som å si at det avhenger av cdspilleren når noen spør om ei skive er bra..

det svaret er det fattigste jeg noensinne har hørt. Dessuten suger sammenligninga di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.