Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Smerter


ramb00m

Anbefalte innlegg

I muskelen eller i fingeren? altså man har da vel ikke muskel i fingeren har man?

Men det er sikkert bare det at du har brukt den så mye at musklene har blitt litt utslitt, eller at du har blitt støl/lemster(eller hva man kaller det i alle de forskjellige krokene i Norge)

Strekk ut litt og rist litt og sånnt... Og ikke bruk den til noe tungt arbeid, så hold hendene over dyna i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I muskelen eller i fingeren? altså man har da vel ikke muskel i fingeren har man?

Men det er sikkert bare det at du har brukt den så mye at musklene har blitt litt utslitt, eller at du har blitt støl/lemster(eller hva man kaller det i alle de forskjellige krokene i Norge)

Strekk ut litt og rist litt og sånnt... Og ikke bruk den til noe tungt arbeid, så hold hendene over dyna i kveld ;)

Jeg dreger ikke laksen med venstrehånda :lol:

Så jeg skal bare ta det med ro? Jeg kan jo oppsøke lege da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke jeg vite vel :P

Men om det er sinnsykt vondt og du aldri har kjent maken før så oppsøk lege om du føler for det. Jeg pleier som regel ikke bli skremt av smerter som har kommet etter at jeg har trent eller noe som ikke går vekk etter 2 dager, om det tar lengre tid da pleier jeg å spørre noen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg hadde dratt til legen enda, hvis det er der i flere dager uten å bli bedre så ta turen, men ellers bare la øksa stå til du er bedre.

kan være lurt som nevnt over og strekke litt og bevege den litt for å holde sirkulasjonen igang..

går nok over se, har vært støl som F i armen ett par ganger etter å ha dratt en all-nighter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går nok over se, har vært støl som F i armen ett par ganger etter å ha dratt en all-nighter..

Okok...Fint det ;)

med gitaren, din gris. med gitaren... ;)

Whatever turns you on....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.