Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Martin [06.11.2005]


Martin

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

faen, din umodenhet renner ut av kjeften din. Martin har ikke skryt av utstyret sitt, du har ingen anelse hvor mye Martin spiller på gitarenen sine, eller hvilken av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også flere gitarer ja, men jeg vil tro jeg kan spille en smule bedre enn det der også .. har ingenting imot verken deg eller dine gitarer, men synes du har en tendens til og utrykke deg som om du skulle være ganske flink, osv osv.. men egentlig er dette her helt uinteressant for meg å sitte å skrive om på et forum på nettet, så jeg tror jeg gir meg nå!..

Men jeg kan ihvertfall si lykke til med spillingen, og stå på! :) Men husk du blir ikke bedre selv om du kjøper 2 gitarer til i morgen.. du må heller øve på de du allerede har!..

så man være god for å eie flere gitarer? gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

må jeg laste opp en mp3 og få det godkjent av deg før jeg kjøper meg ny gitar ?

dagens! den kommentaren har min fulle støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å whine sånn dere da.. jeg sa ikke at gutten var helt uten mål og mening, jeg skrev bare at jeg hadde forventet endel mer etter hvordan jeg har oppfattet han her på forumet.. Det er så mange småunger på dette forumet at det er jo helt umulig og kommunisere uten og bli misforstått..

etter det jeg har sett så oppfører du som en småunge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier ikke martin har skrytt i dette innlegget, eller forsåvidt skrytt tidligere.. Men jeg sier bare jeg har oppfattet han som en "snakker" .. JEG har oppfattet han slik..

Sier ikke jeg er 50år selv, og har heller ikke spillt gitar i 40 av de.. Men dette forumet florerer av 15åringer som bare "snakker" .. "Ønsker og kjøpe en ditt og datt"... "jaa alså jeg har ikke penger før om 3 år, men jeg ville bare poste denne ønskes kjøpt annonsen så jeg kunne vise at jeg har lyst på en slik ditt og datt" ..

Forøvrig er jeg 22 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er lovende jeg, Martin. Er enig med den konstruktive kritikken over. Du er ung og interessert. Øver du, blir du kjempegod.

Hvordan du prioriterer ditt utstyrsinnkjøp legger jeg meg ikke borti. Da ville bare min misunnelse skinne gjennom. Jeg hadde en eneste ynkelig drit Washburn gitar når jeg var 16, men øvde på den gjorde jeg allikevel.

Haha... God helg Martin. Lag nye ting å post her. Stort sett får du konstruktiv kritikk og tilbakemelding. Alle her på forumet har jo en brennende interesse for musikk, så de fleste her er dine venner og likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra Gitarnorges regelverk:

2: Ikke prøv å starte krangler. Prøv etter beste evne å være tolerant ovenfor andre, igjen for å unngå krangel.

Unngå provosering! Neste innlegg som ikke forholder seg til teamet vil bli slettet og vedkommende som gjør overtredelse vil få en advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Takk for latteren :lol::lol::lol:

Kult spilt. Som nevnt er timing noe, men ellers veldig kult! Synes ikke det var sånn halvgæli spilt heller jeg, var den greia i starten, men ellers bra...lizm...

BTW: Read my sig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.