Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Martin [06.11.2005]


Martin

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å gi noen velmenende råd i tillegg? Det er faktisk tillatt å være hyggelig.

Og nå har jeg hørt på innspillinga et par ganger. Jeg syntes det var tøft! Jeg ville prøvd å halvere tempoet på hihat'n. Slik at det ble litt tyngre følelse på riffet.

Litt vanskelig å høre hva som spilles hvor når to stemmer overlapper. Forskjellige lyder eller kanskje flytte en av stemmene opp en oktav hadde hjulpet mye på å spre ting utover. Surt? Har hørt langt verre. Og det er jo bending på bass, "litt" tyngre enn på gitar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Når ble det ulovlig å ha gitarer uten å være verdensmester på gitar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Jeg har seks gitarer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Nå kan du faen meg skjerpe deg her! Hva har du egntlig imot meg?! Jeg er ikke ute etter å skryte i det hele tatt!! Er helt sikker på at du også har en gitar til nærmere 10'000!! Herregud ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også flere gitarer ja, men jeg vil tro jeg kan spille en smule bedre enn det der også .. har ingenting imot verken deg eller dine gitarer, men synes du har en tendens til og utrykke deg som om du skulle være ganske flink, osv osv.. men egentlig er dette her helt uinteressant for meg å sitte å skrive om på et forum på nettet, så jeg tror jeg gir meg nå!..

Men jeg kan ihvertfall si lykke til med spillingen, og stå på! :) Men husk du blir ikke bedre selv om du kjøper 2 gitarer til i morgen.. du må heller øve på de du allerede har!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting til overs og gi positiv kritikk til en "snakker" som skryter over sine 5 gitarer, og at han "skulle" kjøpt en musicman petrucci, men han fant ingen butikker som hadde, så han kjøpte bare en olp osv osv... hehe.. en skrøner som kjøper gitarer for og henge de på veggen, som egentlig burde ha øvt mye lenger på gitar nr1, før han kjøpte nr 2 3 4 og 5.. Det blir litt for dumt, når det viser seg han faktisk ikke er noe god og spille.

Når ble det ulovlig å ha gitarer uten å være verdensmester på gitar?

Enig. Gutten må jo få ha så mange gitarer han vil, men allikavel er det noe som ikke stemmer.(Martin: Jeg sier IKKE at du er dårlig, for jeg synes faktisk det du spillte var litt tøfft bare ikke helt presist osv.) Er enig med EivindS at han burde kanskje ha øvd mye mer før han begynnte å samle gitarer og utstyr.

For det er dumt å henge seg opp i utstyr når man fremdeles er nybegynner for da tar det opp for mye av tiden og da bruker man mye mer tid på å utvikkle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.