Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tenkte jeg skulle dele noen bilder...


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La merke til at han hadde jackkabel og ikke trådløs på konserten. Gir dette noe særlig bedre lyd??? siden bassisten hadde trådløs tror jeg hvis jeg husker rett....

I kommentarsporet til "Once in a livetime"-DVDen nevner de flere ganger at de har gått bort fra trådløse systemer fordi det forringer lydkvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har heller ikkje brukt for trådlaust sidan han står pinn i ro uansett

Hmm, var du på konserten? Hvis ikke vil jeg desverre si at du er lite kvalifisert for en slik uttalelse. Du må gjerne ikke like DT, men å komme med slike kommentarer blir bare teit.

Forresten brukte han trådløst innimellom. Husker han hadde det på baritongitaren han brukte, men han brukte vanlig kabel mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var du på konserten? Hvis ikke vil jeg desverre si at du er lite kvalifisert for en slik uttalelse. Du må gjerne ikke like DT, men å komme med slike kommentarer blir bare teit.

Forresten brukte han trådløst innimellom. Husker han hadde det på baritongitaren han brukte, men han brukte vanlig kabel mest.

Musikken har ingenting med det å gjera, heller sceneopptredenen, men nok om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett! var på den konserten, knallbra. La merke til at han hadde jackkabel og ikke trådløs på konserten. Gir dette noe særlig bedre lyd??? siden bassisten hadde trådløs tror jeg hvis jeg husker rett....

Ja trådløst system minsker kvaliteten betraktelig i forhold til vanlig "trådsystem" Fordi lyden reiser gjennom luft som er litt mer "fritt" og ikke gjennom en fast kobbertråd. Og det har seg sånn at jo lenger vekk man går unna mottakeren jo dårligere lyd vil man få. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trådløst system minsker kvaliteten betraktelig i forhold til vanlig "trådsystem" Fordi lyden reiser gjennom luft som er litt mer "fritt" og ikke gjennom en fast kobbertråd. Og det har seg sånn at jo lenger vekk man går unna mottakeren jo dårligere lyd vil man få. :)

Ligger mer i overføringen fra radiosignal til lyd og omvendt, og gjerne fradigital til analogt da det er lettere å bevare e digitalt signal i overgangen enn et analogt. Avstand har lite å si på kvaliteten. Det er vanskelig å lage en radio som er klin lik på alle frekvenser, derimot er det fult mulig med kabler. Men trådløssystemer blir jo bare bedre og bedre. Sabine har jo et vokalsystem som visstnok er helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.