Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fine sanger med vokal


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er helt sikker på at en lignende tråd allerede er lagt ut på gitarnorge.no, men allikevel ønsker jeg en god tråd med mange gode svar til de som lurer på det samme som meg.

Det er ingen hemlighet at det å dra fram gitaren og synge, og få publikum til å synge, er koselig og pupulært. Derfor stiller jeg følgende spørmål:

Hvilke sanger ville du helst spilt for vennene dine? Poenget er å skape god stemning samt å få publikum til å synge med.

Det spiller ingen rolle om teksten er på fransk, enkelsk, norsk eller ur-kurdisk bare den fenger og kjennes av publikum.

Sorry for forferdelig formelt språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å improvisere noe drit. Klassikere som "den rosa sangen" og "sangen som egentlig ikke handler om noe men som likevel er en sang" og ikke minst den tidløse sangen "rairairairairai-rai" har kommet ut av slik fyllejam. Ikke dårlig.

Ellers kan du jo lære deg noen sanger av "Bluesøsken", "Se der går en zebra med halen i sky" er genial. Tab og låtene finner du dessuten på siden deres. :Dhttp://www.bluesosken.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... rock the night :wink: var hos en kamerat i går , og leie boern hans hadde fest..og det bråka noe inni granskauen... plutselig satt de på rock the nioght og da ble det liv :lol: Så i vinduet og der sto de å dansa i bar overkropp alle mann :D 8) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er helt sikker på at en lignende tråd allerede er lagt ut på gitarnorge.no, men allikevel ønsker jeg en god tråd med mange gode svar til de som lurer på det samme som meg.

Det er ingen hemlighet at det å dra fram gitaren og synge, og få publikum til å synge, er koselig og pupulært. Derfor stiller jeg følgende spørmål:

Hvilke sanger ville du helst spilt for vennene dine? Poenget er å skape god stemning samt å få publikum til å synge med.

Det spiller ingen rolle om teksten er på fransk, enkelsk, norsk eller ur-kurdisk bare den fenger og kjennes av publikum.

Sorry for forferdelig formelt språk.

"Jenter" av DiDerre er jo en slager. "Fuck her gently" av Tenacious D er jo genial, og setter garantert stemninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.