stringmaster 0 Skrevet Oktober 30, 2005 noen som har testa denne lille ampen?er klar for en ny liten stue-amp, og tenkte at denne kanskje var noe, ihvertfall i forhold til prisen...hadde vært mer sheriff om det var rør i sluttrinnet og,så det er jo uriktig og kalle den 'ekte rørforsterker'(div webshopper rundt i norge *kremt*)men, noen som har testa? åssen var lyden? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kristian_smart 0 Skrevet Oktober 31, 2005 Kustom Tube 12 var min andre forsterker,..mye trøkk i den lille saken=D helt klart verdt pengene;) er ikke veil.pris på den under 900kr da? tror jeg kjøpt min for ca 8-9 hundre på nakken i ålesund.... :| men det spørs jo hva du er vannt til å spille med da, etter å ha spillt på noe større og mer stabilt en periode, blir man fort lei, men kjøp etter dine behov! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kristian_smart 0 Skrevet Oktober 31, 2005 tror røret har gått sin vei i min forresten...så jeg husker ikke helt hvordan lyden var når den var som den skulle :mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
stringmaster 0 Skrevet Oktober 31, 2005 som sagt, som en stueforsterker, som man kanskje kan klemme til litt på før naboene begynner å grine;)åssen er det med gain?må nesten dra og teste selv, men sjappene i nærheten her har jo ca ingenting bortsett fra fender FM og marshall AVT :/ Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kristian_smart 0 Skrevet November 1, 2005 Gain funker fint, kanskje best til type rock n´roll men det begynner å bli en stud siden jeg spillte på den da Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider