Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

esp explorer


AngusYoung

Anbefalte innlegg

ESP explorer ex-250 FEATURES: set-neck construction; 24.75” scale; agathis body; 3-piece maple neck; rosewood fingerboard; dot inlays w/model name at 12th fret; EMG-HZ H4 Humbucker pickups; volume & tone controls w/3-way toggle; black hardware; tune-o-matic bridge w/stop tailpiece; 22 XJ frets

FINISHES: Black (BLK), Titanium (TTM)

Høres dette ut som en bra gitar? Og hvor mye er den verd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://riff.no/forum/viewtopic.php?p=23650#23650

Dette er morsomt:

"jeg har testa den gitaren.....James Hetfield spiller på den så da må den jo være bra ....jeg blei egentlig ikke så inponert av gitaren men jeg spilte ikke no høyt da......jeg synes den er verdt 9-10 tusen....vis du vil ha en fet metall gitar så har du en der..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ingenting for 2000 kroner  :twisted:

Jeg fikk nylig en custom laget Explorer med kasse, Dimarzio og Duncan pickuper for 3500 ferdig fraktet, rundt 2000 kroner for gitaren.

Men du fikk den ikke, for du betalte for den.

Dessuten må vi ha bilde. Kjøp deg kamera nå gutt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ingenting for 2000 kroner  :twisted:

Jeg fikk nylig en custom laget Explorer med kasse, Dimarzio og Duncan pickuper for 3500 ferdig fraktet, rundt 2000 kroner for gitaren.

Hvorfra da?

-----------------------------------

Jeg sjekket for etpar år tilbake endel rundt på exporer-type gitarer under 5000kr. Jeg kom frem til at Jackson KE-3 er den beste i denne prisklassen. Min har riktignok vært litt problematisk. Volumkontroll og pickupvelger har gått til helvete og den billige møkkafloyden er bare dritt. Jeg driver for tiden og leter etter en schaller, gotoh eller ibanez floyd til den. Pickupene er heller ikke noe å leke banjo for, men de er ikke så ille at du MÅ skifte dem.

Grunnen til at jeg likevel anbefaler den er at den er dritdigg å spille på, ikke så alt for neck-heavy, og gitaren i seg selv låter bra. Dessuten synes jeg den ser litt kulere enn en vanlig explorer. Litt annerledes form.

Fikk meg en til nå nylig, men den er gammel og banka opp, og mer et opp-pussings prosjekt enn noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.