Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lydverket NÅ! Motley Crue!


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk har tydeligvis ikke peiling!

Og noen eier ikke humor!

"Girls,Girls,Girls" kom i ´87, "No rest for the wicked" av Ozzy kom i ´88.

For meg var det aldri tvil, Zakk Wyldes første akkorder på Ozzy-plata slo knock-out på summegitarlyden til Motley.

Dette er subjektivt ikke sant, jeg synes Nightwish er vulgært, smakløst sjit, jeg synes Children of Bodom er slitsomt poser-sjit og jeg er ikke særlig interesert i Motley.

For meg er alle disse tre bandene bare en del av underholdningsbransjen, som JEG ikke lar meg underholde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn aldri vært no fan av Zakk-arean til Ozzy.. Men er lite som kan komme opp mot Lee og Rhoads matrialet..

Sjøl har jeg vært Mötleyfrelst siden jeg første gang hørte Looks That Kill for noen år siden, og Too Fast For Love, og Dr. Feelgood står ca øver av alle plater!

Var en helt sinsyk opplevelse å se de Live i sommer, var pålinje med å se Sabbath! Noe som også var helt insane!

Mötley er rett og slett genialt, utrolig tøffe riff fra Mick, som kanskje er den eneste normale i Mötley... Vince sang som en konge, Tommy Lee er jo en av de beste Trommisene noensinne og Nikki er bare dødsfet!

Jeg lar meg iaffal underholde av disse geniale menneskene, har lest The Dirt flere ganger og jeg syns begynnelsen er like enorm hver gang!

Men ok, skal fra nå av begynne å holde meg på et mer saklig nivå.. evnt holde kjeft om møkkaband ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, flott.

Mick Mars er så absolutt en undervudert gitarist og såvidt jeg har skjønt en veldig ålreit kar i tillegg.

Å få se et band man er stor fan av og som man aldri hadde trodd man skulle få se er superfett, så jeg skjønner godt din begeistring.

Jeg har desverre aldri fått se Twisted Sister live, men for noen år siden så jeg Dee Snider live i Tyskland hvor han spilte den ene TS låta etter den andre. Da var jeg fra meg av begeistring, det var så jævla tøft!!

Forøvrig er jeg storfan av både Rhoads og Lee :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner igrunn ikke hvorfor ikke Lee har fått mer fokus, han er aboslutt på høyde over de andre gitaristene.. Mannen hadde jo noen helt GEINALE riff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tilfeldighet, men før i dag hørte jeg på Badlands, bandet J.E.Lee spilte i etter Ozzy. Det er noen år siden jeg hørte på den sist.

På Ozzy - The ultimate Ozzy (live VHS, DVD?) har Lee en fantastisk rå solo. Er du fan må grave frem denne live-innspillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.