Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Stratocaster


Enter

Anbefalte innlegg

Noen av dere som kan si meg hvilken strat jeg bør satse på??da mener jeg uansett årsmodell som ikke føles som plastikk...Spiller alt av musikk.

Var å testet en ny american standard og standard deluxe her en dag, å jeg må si at jeg syntes (unnskyld hvis jeg sårer mange nå) at det var totalt crap..Fikk følelsen av å spille på en gitar som var lagd av plastikk..En 60's classic som er produsert i mexico var bedre når det gjaldt følelsen av treverk osv...Noen flere som har hatt denne oppfattelsen av nyere strater??Uansett noen ikke-plastikk strater som kan anbefales??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du er ute etter , men det finnes mange gode strat`er som ikke har Fender på Logoen! hvis du er mere ute etter en superstrat kan du jo heller prøve å skaffe brukt en ultra eller +

Er du ute etter Vintage i moderne forpakning kjøp en brukt Shur eller Tom Anderson. får en bra brukt gitar til 15-17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å testet en ny american standard og standard deluxe her en dag, å jeg må si at jeg syntes (unnskyld hvis jeg sårer mange nå) at det var totalt crap..Fikk følelsen av å spille på en gitar som var lagd av plastikk..En 60's classic som er produsert i mexico var bedre når det gjaldt følelsen av treverk osv...Noen flere som har hatt denne oppfattelsen av nyere strater??Uansett noen ikke-plastikk strater som kan anbefales??

Du er gær'n.. :o

Am. Strat all the way :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.