Gå til innhold
Enter

Fender Stratocaster

Anbefalte innlegg

Noen av dere som kan si meg hvilken strat jeg bør satse på??da mener jeg uansett årsmodell som ikke føles som plastikk...Spiller alt av musikk.

Var å testet en ny american standard og standard deluxe her en dag, å jeg må si at jeg syntes (unnskyld hvis jeg sårer mange nå) at det var totalt crap..Fikk følelsen av å spille på en gitar som var lagd av plastikk..En 60's classic som er produsert i mexico var bedre når det gjaldt følelsen av treverk osv...Noen flere som har hatt denne oppfattelsen av nyere strater??Uansett noen ikke-plastikk strater som kan anbefales??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du er ute etter , men det finnes mange gode strat`er som ikke har Fender på Logoen! hvis du er mere ute etter en superstrat kan du jo heller prøve å skaffe brukt en ultra eller +

Er du ute etter Vintage i moderne forpakning kjøp en brukt Shur eller Tom Anderson. får en bra brukt gitar til 15-17

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste kjøpet gjør du ved å kjøpe en brukt G&L Legacy på ebay.

Finner du en som er laget før år 2000 får du en håndlaget knalligitar til spottpris. Kvaliteten sies å være på customshopnivå.

Ferdig importert med alt inkludert får du de fra 5000-7000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste legacyen jeg har sett på eBay gikk for over 900 dollar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste legacyen jeg har sett på eBay gikk for over 900 dollar.

Jeg har sett flere gå for 550 nylig. Så en som hadde en fått en for 500 dollar også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var å testet en ny american standard og standard deluxe her en dag, å jeg må si at jeg syntes (unnskyld hvis jeg sårer mange nå) at det var totalt crap..Fikk følelsen av å spille på en gitar som var lagd av plastikk..En 60's classic som er produsert i mexico var bedre når det gjaldt følelsen av treverk osv...Noen flere som har hatt denne oppfattelsen av nyere strater??Uansett noen ikke-plastikk strater som kan anbefales??

Du er gær'n.. :o

Am. Strat all the way :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde kjøpt gnome eller aiwass sin her på forumet, de tar vel 9000 for de ellerno,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jeg trur gnomen har en grønn mexican stratocaster

Nei. Den grønne er ingen fender...men en fra WD tror jeg de heter...Men den er god ;)

Den røde han har er en mexican

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikke:Jeg har ikke noe imot am. strater, men synes de nyere modellene kjennes litt plastikk ut.

Vil ha en strat uansett merke, men liker specs'ene til en 62' strat.Vil ha noe som kan låte vintage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vil ha noe som kan låte vintage.

Enhver fender standard-strat kan låter vintage i bøtter og spann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sats på en Fender american vintage strat, og bytt PU's til Seymour Duncan Antiquty Texas Hot... Låter dritfett :mrgreen:

Masse vintage-vibe, og føles ikke plastikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.