Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarja ute av Nightwish


Gnome

Anbefalte innlegg

Wishmaster sangen liker jeg ikke egentlig..

Jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt alt av Nightwish, men har en del på pc'en og jeg må si at det meste synker inn..

Untatt live sangene...Tarja klarer jo ikke å synge live :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner ikke hvorfor folk "banner" Nightwish sånn. Ta nemo f.eks. Den er jo utrolig tøff egentlig. Digger åssen bassen ligger å driver under versene' date=' samme med trommene. Og gitaren. Og melodien på stemmene... Musikken er bra...ikke alt, men jeg skjønner ikke hvorfor folk bare kan tenke selv. Det er altfor mange som sier at de ikke liker de fordi vennene dems ikke liker de osv... Til slutt så liker ingen de fordi de har lyst til å være "kule" og si det samme som alle andre for å ikke bli sett ned på. Ille

Jeg skal ihvertfall si at: Nightwish ER bra.[/quote']

liker century child skiva, og deler av det eldre. nemo er en av de dårligste låtene jeg har hørt, og de gangene jeg hørte skiva tror jeg faktisk ikke det var et eneste sekund av et eneste parti jeg likte.

sier det selvsagt bare fordi kammeraten min ikke digger nightwish. det er jo UUT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det er altfor mange som sier at de ikke liker de fordi vennene dems ikke liker de osv... Til slutt så liker ingen de fordi de har lyst til å være "kule" og si det samme som alle andre for å ikke bli sett ned på. Ille

Jeg skal ihvertfall si at: Nightwish ER bra.

Haha. Den dagen det skjer med meg, skal jeg personlig sette ut en "bounty" på mitt hode. Og nå snakker du på vegne av andre enn deg selv. Det hadde vel bare vært nok å si: "IMO så er Nightwish et bra band". Da hadde jeg sluppet å skrive dette tåpelige innlegget. Og det er vel ikke så rent tilfeldig at supportere av bandet går rundti goter jakker og har en konto på darkdate.com

I min mening så er bandet temmelig oppskrytt, de finner ikke akkurat opp kruttet og at de lager lite spennende og uinnovativ musikk. I min mening, i min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere råttent gjort av resten av bandet å sparke dama ut sånn. Via et brev over hjemmesida. Ikke bra.

Når det er sagt: Jeg gråter ikke.

Jeg takler ikke Nightwish, men har ikke problemer med at andre gjør det.

De kan være utrolig dyktige for alt jeg vet, men jeg gir meg en lang faen i det bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.