Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnes det noen gode gitarrep.folk i Norge?


FVH

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen som driver seriøst med rep. av akkustiske gitarer i Norge, og som kan anbefales?

Og da mener jeg SERIØS.

En som man kan ha tillit til, og ikke være redd for å overlate en akkustisk gitar til 30.000 til?

Dette er jo et møkkaland for skikkelige gitarer å være i klimatisk.

Takknemlig for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moen i Kristiansand. Helt utrolig dyktig og seriøs fyr! Ring til Riff Kristiansand og hør med dem om nummer og adresse til han. Kjenner han ikke selv, men han har et sykt bra rykte på seg. Har sett gitarer han har bygd og de er nyyyydelige!

Vet ikke om han tar akkustiske gitarer.. Men undersøk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, IKKE BJØRN NILSEN på Imerslund i Oslo, mGuitar Workshop gjør selv, og har en eller annen type som de kjenner, som jeg ikke veit navnet på, ellers kan du spørre etter Rupert/robert eller no på Norsk Musikk.

Eller bare spørre en eller annen gitarforretning, mange har folk som kan gjøre småting på minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klimamessig så er Norge dårlig for en skjør akkustisk gitar, fordi luftfuktigheten varierer så mye.. om sommeren er det fuktig og om vinteren er det ofte for tørt..

Ifjor vinter var det utrolig tørt her i Trønderlag, og det gjorde utslag på min Tylor. Jeg fikk laget en strengestol for vinter og en for sommer, i og med at halsen går ut og inn i de forskjellige årstidene..

Et tips er å bruke Humidifier, en slags svamp som man fukter og setter inn i lydhullet.

Ellers kan jeg anbefale gitarrep, hos Geir Falck i Trondheim(TRE-45)

Han lever og ånder for gitarer.. Jeg har alle mine gitarer dit for rep og service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.