Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

melodiøs metall


Pitty^_^

Anbefalte innlegg

Oppdaga dette underforumet først nå, så tenkte at det hadde vært kult å fått litt respons på noen av opptakene til bandet mitt. Selve dette opptaket har aldri blitt ferdig innspilt, bare spilt live, det som høres her er vel 3 gitarer, synthen og trommene. Vokal + bass orket vi aldri å gjøre ettersom vi ikke ble fornøyde med opptaket. Det er meget lite/sløvt mikset så trommene og gitarene låter crap desverre. Men hørbart :)

http://www.de-sensasjonelle.com/applepie-01.mp3

Sangen har ikke noe navn enna, men har gått under navnet cream pie.

Den kan sikkert virke litt ensformig fordi det ikke er vokal, men kom gjerne med forslag til hva som kan gjøre sangen bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Noen konserter i osloområdet på gang? :)

Få på vokal og bass, så blir det knall.

Er det noe jeg ikke likte så er det det akkustiske partiet på sluttet. Synes ikke det passer helt inn. Sangen kunne vel godt vært kutta på 05:20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Noen konserter i osloområdet på gang?  :)  

Få på vokal og bass, så blir det knall.

Er det noe jeg ikke likte så er det det akkustiske partiet på sluttet. Synes ikke det passer helt inn. Sangen kunne vel godt vært kutta på 05:20?

hehe, hadde glemt at jeg putta på det. sangen slutter vel egentlig på rundt 5:05 (har litt annerledes slutt nå live som går litt lenger). Vi spilte på Rock Bottom i Oslo igår og skal vel mest sannsynlig ha en gig der før jul igjen. :)

Takk for god respons, det er alltid koselig å høre. Sangen er desverre ikke første prioritet, men skal reinspilles thightere på vår første demo som allerede er igang med inspillingen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Noen konserter i osloområdet på gang?  :)  

Få på vokal og bass, så blir det knall.

Er det noe jeg ikke likte så er det det akkustiske partiet på sluttet. Synes ikke det passer helt inn. Sangen kunne vel godt vært kutta på 05:20?

hehe, hadde glemt at jeg putta på det. sangen slutter vel egentlig på rundt 5:05 (har litt annerledes slutt nå live som går litt lenger). Vi spilte på Rock Bottom i Oslo igår og skal vel mest sannsynlig ha en gig der før jul igjen. :)

Takk for god respons, det er alltid koselig å høre. Sangen er desverre ikke første prioritet, men skal reinspilles thightere på vår første demo som allerede er igang med inspillingen på.

informer oss på konserter forumet når dere får en ny konsert i oslo da :)

og husk, gjesteliste er alltid fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.