Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Olson-Twins From Hell


Morph

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en Cort gitar

hahaha!

Flirer du? Den Ibanezen din er også en Cort gitar. Se på serienummeret ditt, og legg merke til at det står Cxxxxxx der, det betyr at gitaren er laget av Cort for Ibanez i Korea :wink:

Det er feil min er lagd i japan, serienummeret er: F0039734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Cort gitar

hahaha!

Flirer du? Den Ibanezen din er også en Cort gitar. Se på serienummeret ditt, og legg merke til at det står Cxxxxxx der, det betyr at gitaren er laget av Cort for Ibanez i Korea :wink:

Det er feil min er lagd i japan, serienummeret er: F0039734

Som jeg tror jeg nevnte tidligere, så gjelder det med Cort-fabrikkene bare på billigere Ibanez gitarer.

Anyways, F er Fujigen-fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller de rock samsvarer det ikke med synet deres (rock, blues, jazz, nesten alt av populærmusikk igrunn, tar utgangspunkt i svart/afrikansk musikktradisjon). Skal de ikke liksom være imot at kulturen og rasen deres blir påvirket av svarte? Jeje, stygge var de også.

Er vel mer eller mindre viser de spiller :P Sjekka forumet på siden deres. Kom fram til det her: http://members.aol.com/dishonestjerk/medialibrary.html .. Man kan høre noen sanger der. Legg merke til hvor pent gitaren er stemt på "Victory". Det er forøvrig den eneste sangen jeg har hørt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller de rock samsvarer det ikke med synet deres (rock, blues, jazz, nesten alt av populærmusikk igrunn, tar utgangspunkt i svart/afrikansk musikktradisjon). Skal de ikke liksom være imot at kulturen og rasen deres blir påvirket av svarte? Jeje, stygge var de også.

Er vel mer eller mindre viser de spiller :P Sjekka forumet på siden deres. Kom fram til det her: http://members.aol.com/dishonestjerk/medialibrary.html .. Man kan høre noen sanger der. Legg merke til hvor pent gitaren er stemt på "Victory". Det er forøvrig den eneste sangen jeg har hørt! :P

*hyle i smerte*

Aiaiaiai. Gnagsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller de rock samsvarer det ikke med synet deres (rock, blues, jazz, nesten alt av populærmusikk igrunn, tar utgangspunkt i svart/afrikansk musikktradisjon). Skal de ikke liksom være imot at kulturen og rasen deres blir påvirket av svarte? Jeje, stygge var de også.

Er vel mer eller mindre viser de spiller :P Sjekka forumet på siden deres. Kom fram til det her: http://members.aol.com/dishonestjerk/medialibrary.html .. Man kan høre noen sanger der. Legg merke til hvor pent gitaren er stemt på "Victory". Det er forøvrig den eneste sangen jeg har hørt! :P

*hyle i smerte*

Aiaiaiai. Gnagsår.

de var kjempe til og synge og da, værtfall på den "victory" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten nå som vi er inne på nazisme og musikk..

Hvis dere har tenkt å trykke opp lp`er i Tjekkia, fordi de er billigst, ville jeg valgt noen andre.

Grunnen til at vi ikke skal trykke opp lp`er i Tjekkia er pga de kopierer opp alt de får..selv nazistisk bullshit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.