Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Olson-Twins From Hell


Morph

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feil, laget og satt sammen av Cort.  

Prestige og signaturgitarene til Ibanez lages i Fuji-Gen fabrikken i Japan

.... Skulle til å protestere, men går egentlig utifra at du har mer peiling enn meg. :wink:

Stemmer nok det han sier. Washburn, Fender, Ibanez, Aria Pro II... Mange kjente merker har blitt produsert på Cort fabrikken. Det samme med Samick forøvrig. Trenger ikke være et tegn på dårlige gitarer, men de er billigere, og dermed sannsynligvis ikke like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, laget og satt sammen av Cort.  

Prestige og signaturgitarene til Ibanez lages i Fuji-Gen fabrikken i Japan

.... Skulle til å protestere, men går egentlig utifra at du har mer peiling enn meg. :wink:

Stemmer nok det han sier. Washburn, Fender, Ibanez, Aria Pro II... Mange kjente merker har blitt produsert på Cort fabrikken. Det samme med Samick forøvrig. Trenger ikke være et tegn på dårlige gitarer, men de er billigere, og dermed sannsynligvis ikke like bra.

Jøss - har alltid trodd at alle delene ble sendt til Cort-fabrikken og satt sammen der, og ikke produsert (Tenker mest på hals og kropp da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo da :wink:

video%20shoot%200052.jpg

Men faen heller, nå fikk dere meg til å se igjennom masse nazisider, kun får å bevise at jeg allerede hadde rett.

Neste gang får dere høre på det jeg sier... Jeg kan alt, og tar aldri feil Kan alt som ikke trengs å vite, og tar nesten aldri feil ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må motvillig gi meg, men vil likevel hevde at hodet på gitaren i bildet Dagbladet viser ser annerledes ut enn det du linket til. Og DB sitt bilde viser gitaren veldig lik McInturff sitt hode, og kropp faktisk. Så feil tok jeg. Litt forskjell på McInturff og Cort, tross alt... :) Bra du gidder å sjekke slike sider for å bevise at du har rett. Når det gjelder Ibanez får du ikke lov til å ha rett. Det vil jeg ha... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller de rock samsvarer det ikke med synet deres (rock, blues, jazz, nesten alt av populærmusikk igrunn, tar utgangspunkt i svart/afrikansk musikktradisjon). Skal de ikke liksom være imot at kulturen og rasen deres blir påvirket av svarte? Jeje, stygge var de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.