Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

oleb [24.10.05]


oleb

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Har lagt ut bilder av telecasteren, PRS nr 2, tsl60 og den morgansaken.

Det hyler Malmsteen(eller Blackmore forsåvidt) av riggen din :P

hehe.. spiller egentlig ikke så mye Malmsteen! Den 70-talleren er sjelden i bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brønnøyværing ja. Hvordan vet du det? Hvem er du?

Hehe, ang avbitertang. Har alltid vært veldig sløv på den biten der. Har mange liggende, men er som regel alt for opptatt med å spille inn gitaren når jeg har satt på nye strenger. Har absolutt hatt det i tankene når jeg står på scenen og hockeysveisen til gitaren vugger fram og tilbake. Men, men... jeg er født til å være sløv. Hvis jeg kjenner at jeg må på do, drøyer jeg det i det lengste før jeg gidder å gå. Skjønner? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' ang avbitertang. Har alltid vært veldig sløv på den biten der. Har mange liggende, men er som regel alt for opptatt med å spille inn gitaren når jeg har satt på nye strenger. Har absolutt hatt det i tankene når jeg står på scenen og hockeysveisen til gitaren vugger fram og tilbake. Men, men... jeg er født til å være sløv. Hvis jeg kjenner at jeg må på do, drøyer jeg det i det lengste før jeg gidder å gå. Skjønner? :D[/quote']

:lol:

Jo jo, forståelig nok :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brønnøyværing ja. Hvordan vet du det? Hvem er du?  

Hehe, ang avbitertang. Har alltid vært veldig sløv på den biten der. Har mange liggende, men er som regel alt for opptatt med å spille inn gitaren når jeg har satt på nye strenger. Har absolutt hatt det i tankene når jeg står på scenen og hockeysveisen til gitaren vugger fram og tilbake. Men, men... jeg er født til å være sløv. Hvis jeg kjenner at jeg må på do, drøyer jeg det i det lengste før jeg gidder å gå. Skjønner? :D

Kjente deg igjen på bildet.. er brønnøyværing ja.. men hvem jeg er, er ikke intresangt siden jeg suger på gitar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente deg igjen på bildet.. er brønnøyværing ja.. men hvem jeg er, er ikke intresangt siden jeg suger på gitar :P

Du kan da si hvem du er?

Uansett, det skal faktisk legges til at den Morgangitaren faktisk er en bra gitar. Jeg liker lyden i den! God spillbarhet, ren og fin, holder stemminga. Så at den er dårlig går jeg ikke med på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.