Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er viktigst?


G2A

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vil bli mer imponert hvis det første stykket var komponert selv og det andre av en annen.

en nydelig melodi blir ikke veldig nydlig hvis den ikke er bra fremført.. og da kommer hvordan det blir spilt inn i bildet..

er enig i at bendeteknikk o.l. som er 'lette' bluestrix ikke er all verden bestandig, men kan ikke si meg enig i at det bestandig er hva man spiller, ikke hvordan man spiller det som er viktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bli mer imponert hvis det første stykket var komponert selv og det andre av en annen.

en nydelig melodi blir ikke veldig nydlig hvis den ikke er bra fremført.. og da kommer hvordan det blir spilt inn i bildet..

er enig i at bendeteknikk o.l. som er 'lette' bluestrix ikke er all verden bestandig' date=' men kan ikke si meg enig i at det bestandig er hva man spiller, ikke hvordan man spiller det som er viktig;)[/quote']

si man skulle ha sammenlignet denne nydelige melodien skrevet ned på papir, mot blues licket spilt med feeling. Jeg mener at det første viser mer musikalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.