Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Beveger meg litt ut av komfortsonen her. Ble litt sår på de puslete fingertuppene mine av bendingen (innser at jeg bender litt lite til vanlig - det må jeg gjøre noe med), men det var verdt det.
    • Jada ... nå har det rablet totalt for meg ... Neida ... Mer litt sånn 'nok er nok' ! Det å ha instrumenter man spiller på annenhver søndag hvis planetene er på linje er bare tull .. Så : Gitarn her har jeg hatt siden 2007. Spilt masse på den, men aldrig brukt den ute / i noe som helst bandsetting ... Så vidt jeg vet er den original ! Stemmeskruene er nesten litt for fine og smoothe for en såpass gammel gitar, men hvis di ikke er originale er di veldig fine repros ! Det originale plektrebrettet har 'disintegrated' som jo ikke er uvanlig med gamle brett ? Kjøpte et superfint repro-brett fra Archtop.com for noen år siden som jeg fortsatt ikke montert ... Har også en Ken Armstrong slimbucker som ligger i esken og venter på motivasjon ... Det er jo da en Gibson L-7 fra 1947. Dønnstabil sak uten noe 'værsyke' eller noe ! Selges for 30000,- inkl fin gammel hardcase og repro brett og pickup jeg nevnte. Sender ikke og ingen bytter ! 😉 Tranby.      
    • Ser de ligger på Reverb for 5 lapper og oppover. Kan være verdt å hive den ut der, siden markedet i Norge antakelig er ganske snevert. Kommer selvsagt an på modell og stand og alt slikt.
    • Post gjerne bilde. Ibanez kom med flere SG-modeller på 70-tallet. De fleste i billigsjiktet, men de har en liten fanskare så er du heldig kan du få 4000+/- for et bra eksemplar. Ellers vil jeg tippe 1500+/-
    • Selger/bytter noen pedaler som ikke er i bruk. Alle pedalene er i god stand, men særlig kompressoren bærer preg av hyppig bruk. Buzzteren er rett og slett flett ny. Beetronix Buzzter (som ny, i original eske) - 1500,- Digitech JamMan Solo x1 (som ny, i original eske) - 900,- Keeley 2-knob kompressor (pent, men godt brukt) - 850,- Barber Super Sport (brukt) - 1150,-   Bytter er fett. Liker for tiden delay og reverb, eller noe annet vreng-aktig (som ikke er metall/sjugga-sjugga).
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.