Gå til innhold
toni

Gibson U2 Floyd

Anbefalte innlegg

Heisann! Har en Gibson U2 Floyd, som jeg fikk for ca 15 år siden av foreldrene mine. Har prøvd å søke om litt info om denne, men det er nesten ikke noe å finne! Er dette en sjelden gitar? Har bare brukt den noen ganger, og den ser enda ny ut. Har ligget i org. kasse fram til jeg kjøpte stativ for en mnd siden, så nå er den pynt i stua.. Eneste er at ene micbryteren er knekt, og jeg er på leting etter ny.. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for noe sånt?

Mvh. Toni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Ser den får gode omtaler. Må vel kaste seg på gitarkurs eller noe, så man får nyte den!! :D

Min ser akkurat ut som den på ebay, bare at min har hvit kant rundt kroppen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Takk for svar! Ser den får gode omtaler. Må vel kaste seg på gitarkurs eller noe' date=' så man får nyte den!! :D

Min ser akkurat ut som den på ebay, bare at min har hvit kant rundt kroppen..[/quote']

Alt på Harmony Central får gode omtaler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Takk for svar! Ser den får gode omtaler. Må vel kaste seg på gitarkurs eller noe' date=' så man får nyte den!! :D

Min ser akkurat ut som den på ebay, bare at min har hvit kant rundt kroppen..[/quote']

Alt på Harmony Central får gode omtaler...

har lagt merke til det, mest sannsynelig fordi alle kjøper jo noe de har lyst på og liker. og ikek det motsatte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.