Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP M-II - Mummy


gibson_sg

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes den er ganske kul, EMG81 lyder jo drit-fett, men jeg er ikke noen fan av aktive pickupper ettersom du finner særdeles få med fin clean, noe som gjør volumforskjell et problem hvis du bruker passive SC's. Men som en scene-gitar på en rockekonsert hadde jeg ikke hatt noe imot den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være drita flink for å tørre å spille med en sånn gitar på konsert! Må jo være ekstra flaut å drite seg med en sånn gitar! hehe.

Personlig synes jeg den var grusom! men liker "vrengt" hode! ser skikkelig fet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, personlig synes jeg at denne diskusjonen om hvorvidt en gitar er stygg eller ikke begynner å bli relativt meningsløs. Kan ingen for en gangs skyld komme med noe annet enn at den er stygg, det er vel egentlig ikke det som teller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' personlig synes jeg at denne diskusjonen om hvorvidt en gitar er stygg eller ikke begynner å bli relativt meningsløs. Kan ingen for en gangs skyld komme med noe annet enn at den er stygg, det er vel egentlig ikke det som teller...[/quote']

Da kan jo du komme med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.