Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"De suger fordi det de spiller er sååå lett"


Hiroman

Anbefalte innlegg

Hadde du likt å vært i et band som spiller "enkel" musikk og være super super berømt og tjene fett, eller ville du heller være hardcore shredder virtuaso (tror jeg stava riktig)?

Hvis et band lager enkel musikk ser dere ned på dem og aldri ville ha hørt på dem? Et godt eksempel er Franz Ferdinand nå til dags. Det de spiller er veldig enkel musikk, men har etter min mening er veldig fengende og bra sanger, og platene dems selger som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Whatever ROCKS! Sier nå jeg!

Så lenge man har det morro når man holder på, har jeg vanskelig for å forstå kritikken, forstår det hvis ting på en eller annen måte bevisst blir hypet mye mere enn det fortjener, men ellers mener jeg vi skal være sjeleglade for alt som kryper og går av musikere!

- Driter i om jeg er "god" eller "dårlig" Har det morro jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt enig i hva dere sier, men dere må være enige at den store drømmen må få være på plass der oppe blant Vai, Satriani, Timmons og alle de? ;)

Og selv sagt mener jeg det at musikken betyr alt, men det er bare drømmen min. Det er lov å drømme stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg lett imponere av teknikken til de store, men jeg hadde aldri giddet å gå på en hel konsert med Malmsteen, er ikke serlig fengende musikk, er liksom bare mekanisk imponerende.

Det jeg vil fram til er at jeg heller ville vært i ett enklere band som Audioslave eller Travis eller noe, viss jeg først skulle være berømt, og ikke som en enkeltstående "gitar-effekt-ronker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg lett imponere av teknikken til de store' date=' men jeg hadde aldri giddet å gå på en hel konsert med Malmsteen, er ikke serlig fengende musikk, er liksom bare mekanisk imponerende.

Det jeg vil fram til er at jeg heller ville vært i ett enklere band som Audioslave eller Travis eller noe, viss jeg først skulle være berømt, og ikke som en enkeltstående "gitar-effekt-ronker".[/quote']

Samme her. Det er morro å se Malmsteen i korte snutt, men å høre på en hel cd orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir lettere imponert av folk som kan blande det teknisk imponerende med "enkle" greier.

men så har vi jo også band som AC/DC som baserer seg på enkle riff og fengende rocke rytmer, noe som også er gøy.

for min del så kan et band være bra på mange måter, men syke virtuioso spilere blir FORT kjedelige.

ps. franz ferdinan er et elendig danse band, de burde het franz ferdinan's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.