Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hybel og forsterker


Anbefalte innlegg

Hei!

Bor for tiden på hybel, og kan derfor ikke verken ta med meg marshall'n hit eller spille så høyt :P

Er det noen sånne fancy nye digitale überdingser det går ann å kolbe i stereoanlegget?

gitar->"forsterker-modelerings-dings"->stereoanlegg-> høytalere eller hodetelefoner ?

tenkte da i rettning av POD eller V-amp..

Man kan koble de rett i stereoanlegget? eller koble hodetelefoner i de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke ute etter kvalitet' date=' bare så det er sagt, er ute etter noe som er prisgunstig og kan kobles rett inn i stereoen via vanlig AUX kabler..[/quote']

så vrak alt det gode å kjøp en v-amp, du får det du betaler for, og litt mindre. om det kan kobles til stereo tviler jeg ikke på, sikkert mange som vet det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POD eller V-amp.

...

V-amp suger ihvertfall!

pod 2.0 og vox tonelab er veldig fine og rimelige' date=' men er du ute etter kvalitet , velger du pod xt :) kobles rett i høretelefoner eller en atomic amp(rundt 5-6000 på sound1.no)[/quote']

Eller du kan finne deg en brukt Pod Pro, forrige versonen av xt utgaven. Får den vel fra rundt et par tusen, kanskje billigere også brukt. og den er minst like godsom xt'en, bare ikke fullt så digital og avansert, og med litt mindre muigheter. Men mye billigere, og også noe bedre lyder synes jeg.

Kjøper du rack versonenkan du også bruke den med andre stack eller rack senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POD eller V-amp.

...

V-amp suger ihvertfall!

pod 2.0 og vox tonelab er veldig fine og rimelige' date=' men er du ute etter kvalitet , velger du pod xt :) kobles rett i høretelefoner eller en atomic amp(rundt 5-6000 på sound1.no)[/quote']

Eller du kan finne deg en brukt Pod Pro, forrige versonen av xt utgaven. Får den vel fra rundt et par tusen, kanskje billigere også brukt. og den er minst like godsom xt'en, bare ikke fullt så digital og avansert, og med litt mindre muigheter. Men mye billigere, og også noe bedre lyder synes jeg.

Kjøper du rack versonenkan du også bruke den med andre stack eller rack senere.

pod pro er ikke forrige versjon av xt, men en rackversjon av 2.0, med et par flere muligheter. kjøp heller xt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en Korg Pandora, og den er helt perfekt, fordi den er liten, går på batteri og har trommemaskin, effekter, hodetelefonutgang i tillegg til aux inngang. Låter godt nok i massevis. POD er en bra sak, men den har ikke innganger slik at du kan koble på CD eller Mp3 spiller og hodetelefoner samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.