Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Camel?


master_k

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på Echoes - The Retroperspective siden det er samle-cd. Er den grei å starte med?

Har ikke hørt den. Men du burde virkelig sjekke ut alt fra Camel (førsteskiva) frem til Moonmadness. Etter det ble de bare kjipere og kjipere.

The Snow Goose er et veldig bra album. Anbefales.
Nja. Jeg synes i hvertfall at den ikke er så bra som folk skal ha det til. Litt ujevn til tider. Jeg liker veldig introen til skiva, "The Great March". Sporet etter, "Rhyader" er også meget fengende.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkerfelt har jo praktisk talt rippa ei camellåt (på still life tror jeg). flott band!

Det har han ikke, men det akustiske partiet i starten av begge sangene ligner litt ja.

"ok"

Stemmer det. Ei låt på første skiva til Camel. Jeg husker ikke hva den heter i farta, men de er temmelig lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkerfelt har jo praktisk talt rippa ei camellåt (på still life tror jeg). flott band!

Det har han ikke, men det akustiske partiet i starten av begge sangene ligner litt ja.

"ok"

Stemmer det. Ei låt på første skiva til Camel. Jeg husker ikke hva den heter i farta, men de er temmelig lik.

suger på låttitler, men de er veldig like ja. og åkerfeldt har selv sagt at "its ripped straight from a band called camel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har han ikke, men det akustiske partiet i starten av begge sangene ligner litt ja.

"ok"

Stemmer det. Ei låt på første skiva til Camel. Jeg husker ikke hva den heter i farta, men de er temmelig lik.

suger på låttitler, men de er veldig like ja. og åkerfeldt har selv sagt at "its ripped straight from a band called camel"

Never Let Go heter den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Camel er blant 'the good shit' av progbanda

Det gir dem rette assosiasjonene når man hører på, og tankene bare flyr til fantasy-land og folkeeventyr-land og alle andre godebarndomsminnerland.

Camel får meg til å tenke på HC Andersens eventyr, og Nils Holgersons reiser. :) fine ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camel er blant 'the good shit' av progbanda

Det gir dem rette assosiasjonene når man hører på, og tankene bare flyr til fantasy-land og folkeeventyr-land og alle andre godebarndomsminnerland.

Camel får meg til å tenke på HC Andersens eventyr, og Nils Holgersons reiser. :) fine ting

hørt noe på änglagard? da snakker du folkemusikk og eventyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.