Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Det hele ligger i håret


nettrom

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For en bøg. Skjønner ikke at det der kan oppfattes som kult. Hverken musikken eller imaget.

Fordi han tør å gjøre noe annerledes, og ikke kopierer alle andre :wink:

Å gjøre noe annerledes er da ingen unskyldning for å lage dårlig musikk (synes jeg) og å se ut som en dust (det må da alle være enig i..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bøg. Skjønner ikke at det der kan oppfattes som kult. Hverken musikken eller imaget.

Fordi han tør å gjøre noe annerledes, og ikke kopierer alle andre :wink:

Å gjøre noe annerledes er da ingen unskyldning for å lage dårlig musikk (synes jeg) og å se ut som en dust (det må da alle være enig i..)

Det pleide folk å si om Jimi Hendrix også. Du kan si hva du vil om musikken hans er dårlig eller ikke (det er jo en smakssak), men du skal ikke tvinge alle til å være enig i at han ser ut som en 'dust'. Er jo ikke alle som tenker helt likt deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bøg. Skjønner ikke at det der kan oppfattes som kult. Hverken musikken eller imaget.

Fordi han tør å gjøre noe annerledes, og ikke kopierer alle andre :wink:

Å gjøre noe annerledes er da ingen unskyldning for å lage dårlig musikk (synes jeg) og å se ut som en dust (det må da alle være enig i..)

Det pleide folk å si om Jimi Hendrix også. Du kan si hva du vil om musikken hans er dårlig eller ikke (det er jo en smakssak), men du skal ikke tvinge alle til å være enig i at han ser ut som en 'dust'. Er jo ikke alle som tenker helt likt deg :wink:

Jeg tvinger da ingen til å gjøre noe som helst, men vile du virkelig kledd deg på den måten der, og beveget deg på den måten der på en scene? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bøg. Skjønner ikke at det der kan oppfattes som kult. Hverken musikken eller imaget.

Fordi han tør å gjøre noe annerledes, og ikke kopierer alle andre :wink:

Å gjøre noe annerledes er da ingen unskyldning for å lage dårlig musikk (synes jeg) og å se ut som en dust (det må da alle være enig i..)

Det pleide folk å si om Jimi Hendrix også. Du kan si hva du vil om musikken hans er dårlig eller ikke (det er jo en smakssak), men du skal ikke tvinge alle til å være enig i at han ser ut som en 'dust'. Er jo ikke alle som tenker helt likt deg :wink:

Jeg tvinger da ingen til å gjøre noe som helst, men vile du virkelig kledd deg på den måten der, og beveget deg på den måten der på en scene? :?

Jepp.

EDIT: Jeg anbefaler deg å finne noen liveoptak av det nydelige bandet Tool og se hva Maynard klarer å gjøre på scena. Vai er ikke no i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.