Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flåklypa


Oscillo

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må ha kromatisk munnspill for å få'n til. Altså et munnspill med en knapp på sia, som gjør at du kan få halvtoner.. (#/B). Håper du veit det. Det som brukes i originalversjonen. Hvis ikke så går det ikke.

Skulle hatt et kromatisk for hånden, nå, men det har jeg desverre ikke.. Du får prøve å plukke selv, så lenge. Det skulle ikke være så vanskelig. Er rimelig fersk på munnspill selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan HELE flåklypa på munnspill?? Klarer ikke finne ut resten som ikke står på den siden den er linket til tidligere i den tråden her, er helt ny på munnspill. Noen som har lyst til å legge ut tabulatur til denne på munnspill??

Jeg kan den ja, men sitter ikke på et kromatisk munnspill for tiden så jeg får ikke skrevet tab. Men om du skaffer deg et så tar det ikke lang tid før du har lært deg den på egenhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan HELE flåklypa på munnspill?? Klarer ikke finne ut resten som ikke står på den siden den er linket til tidligere i den tråden her, er helt ny på munnspill. Noen som har lyst til å legge ut tabulatur til denne på munnspill??

Jeg kan den ja, men sitter ikke på et kromatisk munnspill for tiden så jeg får ikke skrevet tab. Men om du skaffer deg et så tar det ikke lang tid før du har lært deg den på egenhånd ;)

ja men du kan det vel på vanlig munnspill å vel?? eller? det går jo fint å lage tabs viss man bare noterer ned hva og hvordan man spiller vær tone, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men du kan det vel på vanlig munnspill å vel?? eller? det går jo fint å lage tabs viss man bare noterer ned hva og hvordan man spiller vær tone, eller?

Greia er at den ikke kan spilles på vanlig (diatonisk) munnspill. Man kommer et lite stykke på låta, bare, før det stopper opp, og man er nødt til å bruke knappen på det kromatiske munnspillet. (Fordi det kommer en tone med #, eller no)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men du kan det vel på vanlig munnspill å vel?? eller? det går jo fint å lage tabs viss man bare noterer ned hva og hvordan man spiller vær tone, eller?

Greia er at den ikke kan spilles på vanlig (diatonisk) munnspill. Man kommer et lite stykke på låta, bare, før det stopper opp, og man er nødt til å bruke knappen på det kromatiske munnspillet. (Fordi det kommer en tone med #, eller no)...

ok, takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.