Web Analytics
Jump to content

Hva Skal Vi Spille

MåHaLesPaulCustomNå
 Share

Recommended Posts

litt in flames kanskje. Vokalen e kanskje ikkje så kul, men spill noe instrumentalt. Eller kanskje noe Greenday, Basketcase feks (kødder)

hæ? vokalen ikke kul?? vokalen til In Flames er jo det råeste som finnes!

In Flames er en god ide, men det er ikke lettere en Metallica, hvis det er det du er ute etter..

The Beatles' sangkatalog inneholder vanvittig mye bra ja, men det kreves mye av musikerne for å få det til å låte bra. Alle kan spille Beatles sanger, men de aller færreste kan spille beatles-sanger så de er verdt å høre på..

• 2 weeks later...

ja han anbefaler vel det siden han liker det.

Jeg kunne anbefalt deg å spille energy punk osv, siden jeg syns det er litt fett...

Du må spille det du liker. Liker du megadeath, så for all del spill det :mrgreen:

Liker du metal som det ser ut som du gjør så spill det. Trash metal eller hva nå enn du liker...

Det er det jeg syns er viktigst. Å spille det man selv liker best. Eller bandet da. :)

• 3 months later...

hmmm... hvorfor ikke la gutta i bandet sette opp en topp5 liste over de låtene de har lyst til å spille.

Kan si meg enig i at Beatles er skikkelig morro å spille! :D

metallica og MegaDeth vil ikke komme til å låte så kult i begynnelsen regner jeg med, men kjør noen enkle heavy låter...f.eks WhiteSnake er kult og ikke for avansert.... !!