Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som trenger inspirasjon?


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HVOR FAEN BLE DET AV SHREDDINGA SOM JEG BLE LOVT?!

Satt faktisk også og lurte på det. Hvor er den? :lol:

Er det ikke den? :P

Edit:

'When a guitarist -- or any musician -- achieves blinding speed; or totally "out of control", sick-sounding licks; or extremely intricate compositions; or dissonant layers of harmonies; AND any combination of these: so that your average listener will be so overwhelmed, he or she will go home and kill his/her cat with a fork! Now that's shred!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så egentlig for meg den syke "blinding-speed" shreddinga jeg. Men så har jo ikke jeg peiling på noe heller da :lol:

Hehe, det var vel ikke helt shredding som jeg vanligvis tenker på når jeg hører ordet shredding. Jeg tenker vel mer på insane folk som spiller bare med sweeppicking all the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så egentlig for meg den syke "blinding-speed" shreddinga jeg. Men så har jo ikke jeg peiling på noe heller da :lol:

Hehe' date=' det var vel ikke helt shredding som jeg vanligvis tenker på når jeg hører ordet shredding. Jeg tenker vel mer på insane folk som spiller bare med sweeppicking all the way.[/quote']

Som for eksempel Michael Angeli Batio :wink: (Liker ikke helt han jeg :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://myweb.hinet.net/home12/jerryc/

hjemmesida til han karen.. står hva han spiller med, ligger både backingtrack og guitarpro tabs der, og ett par andre videoer av han godeste mannen i full fart..  synes nok at canonrocken er den beste;)

Hvor fant du backingtracket? Finner ikke noe å laste ned på audio. Har prøvd med flere nettlesere også. Har lyst på backingtrack til denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.