Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjett hvilke gitarister som spiller på denne mp3'en


AlexanderT

Anbefalte innlegg

AHA! Jeg tenkte at det var Macalpine, men trodde ikke du hørte på den slags. Der tok jeg visst skammelig feil... :P

De to Scott-klippene på rad var også litt forvirrende, da han spiller SVÆRT likt Beck (nyere Beck, altså) i det første, så jeg stod litt fast mellom hvorvidt det var 2 Beck-klipp eller to Henderson-klipp.

Uansett, du har god musikksmak! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beck-låta heter 'Cause We've Ended as Lovers', og Lane-låta er ingen ringere enn 'Not Again'. Tror jeg har hørt den Thal-låta også, men husker ikke hvilken det er--det er ikke 'Mafalda'?

Uansett, jeg tok de fleste bare på spillestilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har så godt som bare hørt MacAlpine på Planet X skiva. Elsker den soloen der.

Ron Thal låta var R2. Første gang jeg hørte den så var det nettopp den delen der, spilt av vår godeste tabguru som kaller seg Bakerman. :)

Ellers er sangtitlene riktig.

Her er komplett liste:

1. Pat Metheny Group - Strangers In Town

2. Tribal Tech - Space Camel

3. Vital Tech Tones - Chakmool Ti

4. Planet X - Moon Babies

5. Jeff Beck - Cause We've Ended As Lovers

6. Shawn Lane - Not Again

7. Ron Thal - R2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sant det der med Scott og Jeff Beck. Whammyoholikere, toneguruer, leken phrasing etc. De begynner å bli skummelt like.

Stian, den Metheny låta har en ufattelig bra solo. Gjorde nesten vondt å kutte den opp. Du bør høre hele greia. Digg flow, groove, ju neim it. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.