Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

dylan


paul

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Ja! Det var en herlig konsert. Jeg fikk ikke helt med meg den herlige sangen "Positively 4th Street" da jeg var svært opptatt med å komme meg fram til scenen! :D Og helt fram kom eg, i to sanger da vel og merke. Før jeg ble jagd tilbake til plassen min.

Det var herlig å se Bob Dylan, tidenes artist for meg vertfall. Og det var også bra å høre at han fortsatt har det inne. Måten han spyttet ut ordene i "Highway 61 Revisited", måten han knurra fram de elektrisk-ladde ordene i "Master of War," og måten han og bandet eksploderte i avslutningsnummeret "All Along The Watchtower" og viste hvem som kan rocke mest i denne låten. Ikke Hendrix, men den 64 år gamle Bob Dylan. Herlig!

Det er også stilig å se at det er en liten Dylan-feber igjen. Spessielt i England og USA går salget av Dylan album som aldri før. Til og med her i Norge kom "The Essential of Bob Dylan" opp på Topp 40 listen igjen, 4 år siden den ble utgitt. Og "No Direction Home" har toppet DVD-listen i 8 uker nå. Noen som har sett den? Eg vet at jeg har gjort det vertfall! Herlig!

- "I ain't gonna work on Maggie's farm no more"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplysning!

NRK viser Martin Scorseses Dylan-dokumentar, "No Direction Home" tre seine lørdager:

12.november kl.00.10,

19.november kl.24.00

26.november kl.00.10.

Det er en fantastisk serie, som har toppet DVD-MUSIKK listen i 9 uker nå. Så det anbefales!

EDIT: Dokumentaren er lang, hele 4 timer. Derfor fordeler NRK det utover 3 lørdager!

Mer om det, HER

Endret av Hage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.