Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

trommer på data...........................


irodo

Anbefalte innlegg

Har Adobe Audition 1.5 som jeg bruker å spille inn gitar med på dataen.

Nå har jeg lyst på ett eller annet tromme-program som jeg kan legge trommer på mine 'låter' :)

Noen som har noen meninger om hva jeg må ha? Trenger ikke å koste skjorta og ræva ;)

Thanks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drumkit from hell 2 fungerer utmerket, og leveres tilogmed med sampleren kompakt (en annen utgave av kontakt), som er tilpasset drumkit from hell.

Dette er det definert beste samplede trommesettet du får tak i til og programmere trommer på data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drumkit from hell vil ikke kunne kjøre direkte i Adobe Audition. Programmet har ingen sequencer. Du må ha et frittstående program for å lage trommer i.

Det var noe sånt jeg tenkte på . Er helt grønn på dette... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drumkit from hell vil ikke kunne kjøre direkte i Adobe Audition. Programmet har ingen sequencer. Du må ha et frittstående program for å lage trommer i.

adobe audition har en audio sequencer, men ikke midi... mao, man kan fortsatt sample / bruke samplesene, og programmere dette i en audio sequencer, om man ikke har mulighet for midi sequencing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

midi trommelyder ?!??? definer en midi trommelyd ? .. midi lyder er basert på midi synthen innebygd i lydkortet... ellers, lyder du f.eks trigger med et midikeyboard, er helt vanlige samples, og har ingenting med midi og gjøre..

forklar litt nærmere hva du tenker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Drumkit from hell 2 fungerer utmerket, og leveres tilogmed med sampleren kompakt (en annen utgave av kontakt), som er tilpasset drumkit from hell.

Dette er det definert beste samplede trommesettet du får tak i til og programmere trommer på data.

Oss om det :) Nærmere et virkelig trommesett tror jeg neppe man får med mindre man mikker opp et fett trommesett og bruker trommis med innebygd sequenser :rolleyes: Det kule er at det fins plugger for å regulere dynamikken. I drumkit from hell er hver tromme samplet 7 ganger (tror jeg, hvis det ikke er 6) med stigende hardt slag på hver enkelt tromme og med pluggen jeg snakker om kan man bestemme hvor "frempå" trommene skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig i at Drum Kit From Hell Superior er det beste på markedet innen trommer. Hver tromme spilt inn med sju samples? Nei! Myye mer, tenk på bleed ... det at skarpen høres i micene til alle de andre trommene.

DKFH Superior tar 36 GB på min pc, samt at du ikke kommer noen vei uten minst 1 GB RAM. Jeg hadde 512 mb ram, og samma dagen som jeg hørte DKFH så sprang jeg og kjøpte mer minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Versjon 1.5 av Superior har kompresjon av samples og 16-bits avspilling, men du må såklart være registrert kjøper av produktet for å få tilgang til oppdateringene. Dette gjør at DFHS kjører greit på 512 ram og bra på 1024. Hurra!

2000.- for DFH Superior er faen meg skitbillig.

www.toontrack.com

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.