Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinere to eller fleire ampar?


Gjest Paal

Anbefalte innlegg

hva med en enkel boss ls-2 ???

Med denne boksa kan ein ikkje koble saman meir enn 2 ampar/kanalar, som med alle andre ABY-boksar.

Hva med å kjøre 3 stk da.. Kjør en som master, også 1 slave utfra hver send på denne ? .. Da har du ihvertfall mulighet for å stille volum på hver av disse, istedet for og bruke Y splittere på kabelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste boss'ene har tap av kvalitet fordi signalet buffres flere ganger' date=' kanskje ikke "nevneverdig", men det er der.

[/quote']

Tenk på alle de andre bufrene signalet er innom i et studio du... eller i en livesituasjon for den saks skyld ;) Skremmende, er det ikke? Hehe. En buffer trenger ikke å degradere signalet nevneverdig. Ikke om den er godt konstruert. Men det var det der med "om" da...

Tenker jeg meg litt om, så er faktisk en buffer der for å *unngå* forringelse av signalet. Så jeg tror jeg ville lett etter synderen på andre steder enn akkurat en buffer om det oppstår merkbare forringelser i kvaliteten noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en enkel boss ls-2 ???

Med denne boksa kan ein ikkje koble saman meir enn 2 ampar/kanalar' date=' som med alle andre ABY-boksar. Skulle eg kjøpe ei slik ei, ville eg nok heller gått for ei av lehle sine boksar. www.lehle.com

Har nokon tips om andre som leverar høgkvalitets ABY-bokser?[/quote']

Skaff deg en A/B/C/D/E box ett eller annet sted, så går det nok bra ser du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.