Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye gitar spiller du...(Oppdatert)


Gjest kreesj

Anbefalte innlegg

Men Steve Vai , når han var 16 øvde han fra 9 til 15 timer om dagen.. det kalles over-øving...

hehe..

15 timer... hvis det ikke er tatt med skole, så hadde han ikke mange timer på å spise og sove på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1-5timer om dagen (bare circa da)

Oi, trodde det var nøyaktig en til fem timer om dagen jeg.

Jeg øver opp til fire timer, sjelden mindre enn en, og sjelden mer enn to. Men spiller ofte mer enn to, hvis dere skjønenr forskjellen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren og dels sommeren er en laber tid for meg, iallefall i forhold til hvor jeg burde ligge. Regner med å komme tilbake til et nytt høydepunkt til jul et sted. Om høsten pleier jeg som regel å klare veldig mye på gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sånn senere Yngwie variant... spiller istedet for å øve. Tiden varierer, men har vel et snitt på 30-45 min pr. dag. Med noen syke fleretimers økter omkring en gang i uka. Har gått litt nedover etter at vi i bandet flyttet hver til vårt (etter jeg var ferdig med Bachelorgraden). Får se når jeg begynner på Master, må vel være noen spillekåte i Trondheim og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Steve Vai ' date=' når han var 16 øvde han fra 9 til 15 timer om dagen.. det kalles over-øving...

hehe..

[/quote']

15 timer... hvis det ikke er tatt med skole, så hadde han ikke mange timer på å spise og sove på.

eller venner :lol::lol:

stakkars jævel..

for min egen del sitter jeg mye med gitaren bare i fanget å jammer med på sanger uten å egentlig legge merke til det eller kalle det "øving"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.