Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye gitar spiller du...(Oppdatert)


Gjest kreesj

Anbefalte innlegg

Vær helt ærlige!!

Hos meg varièrer det noe veldig, men jeg har lyst til å begyne å prøve å få til minst 4 timer om dagen med kun seriøs trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver med den mest konstruktive treningen jeg noen gang har gjort nå- og merker faktisk mega-fremskritt.. det varierer selvfølgelig litt.. men asså.. 3 timer sånn ca..... kommer an på når jeg kommer hjem . hva jeg har å gjøre .. osv ...

Men Steve Vai , når han var 16 øvde han fra 9 til 15 timer om dagen.. det kalles over-øving...

hehe..

men målet , er berklee.. så da må jeg øve myyyye

hallvard SKAL være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med den mest konstruktive treningen jeg noen gang har gjort nå- og merker faktisk mega-fremskritt.. det varierer selvfølgelig litt.. men asså.. 3 timer sånn ca..... kommer an på når jeg kommer hjem . hva jeg har å gjøre .. osv ...

Men Steve Vai , når han var 16 øvde han fra 9 til 15 timer om dagen.. det kalles over-øving...

hehe..

men målet , er berklee.. så da må jeg øve myyyye

hallvard SKAL være med

hvis man sitter på rævva 15 timer om dagen å spiller gitar, da har man liv! :twisted: NOT :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

3-4 timer.... også drar jeg på fotball banen :wink: Har øvd kanskje like mye som vai i sommer 8) var på hyttetur alene med mamma, og da fikk jeg ha med el gitar og forsterker,,,,, jeg hørte på mp3 som har sånne små øre propper, også tok jeg hode telefonene til forsterkenren og spilte sammen med mp3en.. 8) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.