Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ozzy Osbourne,zakk wylde


Jallis

Anbefalte innlegg

Hei bare Lurte på hva dere synst Ozzy Osbourne og zakk wylde.

Jeg synst Ozzy er Rockens Konge og zakk er mitt Idol :D

Zakk Wylde er den feteste gitaristen som vandrer rundt på planeten akkurat nå, sammen med Slash. Å se Zakk på scenen er ren nytelse, selv om han ikke er verdens beste gitarist. Men fy faen for et show han lager og hvor mye kontroll han har. Når Zakk drar ivei de feteste riffene, er det som å løpe på en vegg. Du verden hvor tøff jeg synes han er. Kjettinge, skinn, dongeri skjegg, øl og en les paul... + en fantastisk fet sangstemme. Nesten like tøff som Dimebag er han...

Tenke seg en konsert med Zakk på ene siden av scenen, og Dime på andre siden.....*sikle*... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bare Lurte på hva dere synst Ozzy Osbourne og zakk wylde.

Jeg synst Ozzy er Rockens Konge og zakk er mitt Idol :D

Zakk Wylde er den feteste gitaristen som vandrer rundt på planeten akkurat nå' date=' sammen med Slash. Å se Zakk på scenen er ren nytelse, selv om han ikke er verdens beste gitarist. Men fy faen for et show han lager og hvor mye kontroll han har. Når Zakk drar ivei de feteste riffene, er det som å løpe på en vegg. Du verden hvor tøff jeg synes han er. Kjettinge, skinn, dongeri skjegg, øl og en les paul... + en fantastisk fet sangstemme. Nesten like tøff som Dimebag er han...

Tenke seg en konsert med Zakk på ene siden av scenen, og Dime på andre siden.....*sikle*... :mrgreen:[/quote']

nærmeste du kommer den drømmen der vil nok være ozzfest 2001 (?) da Zakk spaserte inn på slutten av primal concret sledge med hunden sin og drog en fet solo... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.