Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tidenes mest opphypa band!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehehe... Gjetter noen vil bli en smule provosert, men dette er egentlig ikke snakk om å diskutere hvorfor. Det er jo åpendbanrt subjektiv! Men hva er dine fem mest overhypa band? I tilfellig eller stigende/synkende rekkefølge..

Vært klat over at dette er snakk om overhypa!! Altså IKKE det samme som at de banda er drit!!! Men fortjener de alt skrytet?

Mine:

1: Rolling Stones - Såååå kjedelig og rett fra og uten trøkk..

2: Beatles - Samme som Stones. Reddes av noen ok låter. Ellers mye skrot

3: Maiden - Halvparten av låtene går i gallopp... Ja det er jo sabla kult..!

4: Oasis - Trenger jeg si noe...? Hadde Gallaghers vært avholdts hadde deres største gig vært i bryllupet til den lokale borgermesterens sønn..

5: Delt mellom Foo Fighters og Audioslave - Gjør de noe en å leve på gamle storheter!??

Kiss fortjener en plass men jeg orker ikke bryet... Det sier alt at deres største låt ble en discohit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatles osv var jo veldig forrut for sin tid da. De er klassikere :wink:

Kiss er jo forresten bra da.

Mine forslag:

*tenke*

Kommer ikke på så mye.

Alt for mye av moderne popmusikk. "Åhhhhhh - Britney Spears og Jennifer Lopez er bare zzzzzzzzzzzzåååå bra da....."

I andre enden av skalaen kan jeg kanskje plassere Gary Moore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke diskutere!!!!!! :P

Sa jo også at det ikke betyr at banda er drit, bare at jeg syns det er mer hype rundt de en jag syns der verdt. Men joda, jeg er helt fullstendig enig med deg, og vil sannsynligvis være enig i mange andre bra argument om alle andre band på lista mi, men det er jo ikke poenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye at slike band/artister er dårlige, som at berømmelsen har tatt urimelig mye av. Slikt er for det meste medienes skyld.

Jeg må forsåvidt si meg litt enig hva The Stones angår. The Beatles var innovative og banebrytende, og man trenger ikke elske musikken deres for å kunne sette pris på deres bidrag til musikkhistorien, men The Stones slår meg for det meste rett og slett som kjedelig, intetsigende rock. Dette selvsagt tatt i betraktning deres enorme berømmelse og legendestatus, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliiis da!! Nevn noen dere også!! Pretty please with suger on top? Jeg har så utrolig lite lyst å starte noen diskusjon fordi jeg sa noe ukult om noen band! Det var like fleip som alvor og til sine anledninger hører jeg på alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Rolling Stones - Såååå kjedelig og rett fra og uten trøkk..

Du har tydeligvis ikke har mye Stones

2: Beatles - Samme som Stones. Reddes av noen ok låter. Ellers mye skrot

Veit du i det hele tatt hva Beatles er?

3: Maiden - Halvparten av låtene går i gallopp... Ja det er jo sabla kult..!

4: Oasis - Trenger jeg si noe...? Hadde Gallaghers vært avholdts hadde deres største gig vært i bryllupet til den lokale borgermesterens sønn..

5: Delt mellom Foo Fighters og Audioslave - Gjør de noe en å leve på gamle storheter!??

Einich

Kiss fortjener en plass men jeg orker ikke bryet... Det sier alt at deres største låt ble en discohit...

Kiss har da endel bra på de første platene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ok... Få tak i en moderater og steng hele greia! Å be folk om å vise ironi er visstnok for mye forlangt av og til, selv om jeg muligens ikke er den beste til det. Jeg skal huske å merke innlegg hvor folk ikke skal legge så mye ære i å lufte litt vennligsinnet ondskap med "Ikke les, dette er bare tull"

Om det hjelper så trekker jeg herved offentlig tilbake alt jeg sa til å begynne med i denne tråden. Vil ellers vise til http://www.somethingawful.com/yourbandsucks/ som kanskje er bedre til slikt en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritbra å diskutere hva som er opphypa og ikke' date=' Dacka. Han kommer sikkert til å bli enig med deg.[/quote']

Hvem er du? Hvor bor du? La meg kjøpe deg en øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.