Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjennskap til merke?


Enter

Anbefalte innlegg

Jo det stemmer,australia var det ja....En kompis har en slik, lyden er bare helt perfect. Prøvde en takamine til 26000, den var langt på nær i kvalitet/lyd.

Må sies at mange modeller fra Takamine er laget for å bli brukt med den innebygde preampen. De blir noe annerledes bygd og har ikke de samme akustiske egenskapene som en gitar bygd for "bålspilling". På samme måte finnes det ulike typer akustiske gitarer med ulik kropp og deretter soniske kvaliteter. Så om den ikke låt like bra akustisk med det dere spilte, så kan det være en kremgitar for andre med annen spillestil i en annen setting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foresten vært i Ayers rock! tviler på at gitaren bygges der, fordi det er midt ute i ørken..

Jeg prøvde en del gitarer i Australia men husker ikke navnet på dem.. de fleste var bygget i korea. Fenderne og Gibson var som regel låst in i skap! Jeg syntes ikke noe særlig om noen av de billiggitarene egentlig, men vet ikke om jeg prøvde Ayers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.