Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

priser, i norge og utland.


Anbefalte innlegg

her har vi historien:

har så smått begynt å få litt sansen for Van Halen igjen, og mens jeg satt og nynnet litt pent igår kveld, så kom jeg på at en sånn mxr phaser sak faktisk høres litt kult ut.. stilig tenkte jeg, moro når man later som man er van halen hjemme på kveldstid liksom.

rusla ned til den lokale intstrumentblodsugeren, og spør. han har det selvfølgelig ikke på lager. 'neivel' sier jeg. 'bestill den da.'

'OK' sier han. på vei ut spør jeg hvor mye den koster, sånn i forbifarten liksom, da en sånn enkel pedal som har vært lik i 30 år eller noe sånt ikke kan koste mer enn en gjennomsnittlig bosspedal(i mitt hode, etter logikk og alt det der.) får beskjed om at han skal ha 3195 for den! Hallo?

Eh, du trenger ikke bestille den alikevel, er litt mer enn jeg hadde tenkt.

gikk rett hjem og titta på music123.com, og der koster den $99.

HALLO?

er snakk om 700 kr - amerikansk/engelsk mva + norsk mva + frakt = 3200??

blir sliten av sånt. er jo billigere å fly til london og gå og handle den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo billigere i statene!

greit nok at det er billigere i statene.. men det får være grenser!

har sett at den ligger litt over veil. pris hos han bøtta her i byen, men er jo latterlige priser uansett. nesten så jeg starter med import av sånt, og selger uten fortjeneste for å presse prisene!

kjenner jeg ble skikkelig skikkelig grinete;)

var jo EVH modellen da.. koster $30 mer enn den vanlige.. dvs nesten en tusenlapp i norge. usj.

bor i feil land;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ha tenkt på MXR Phase EVH pedalen? Den med rød, sort, hvit design? Uansett ganske kostbart. Men, du har jo muligheten til å handle den selv fra utlandet, så problemet er ikke umulig. Det at importører vil tjene penger er jo en selvfølge, og det at diverse merker ofte har én importør senker ikke akkurat prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVH-reissue har MSRP på $189 i statene (ref: Dunlop : EVH 90). Musictoyz tar $130, Music123 tar $99. Gulmoen og Engh er norsk distributør, men fant den ikke i katalogen deres. De tar 1765,- for en vanlig Phase 90, så noe over der vil nok være normal listepris.

Vanligvis kan du gjøre tiganger'n av MRSP og få en sammenlignbar pris i butikk her i Norge, så rundt et par lapper. Over tre laken er med andre ord litt i villeste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.