Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Til Sandman og litt moderator også


ke2

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å besøke dette forumet... Mer sytete medlemmer skal man lete etter med lys og lykte. Denne tråden blir vel også stengt eller fjernet, ellers blir jeg kanskje slettet? Samme kan det være.

Til saken:

Jepp, hadde Rivera tidligere også :D

ESP-en har EMG 81/60. Det var originalt 81/81 i den, men jeg byttet, ville ha litt rundere cleanlyd. Og sansampen var du ganske glad i i Alta også :mrgreen:

Jepp, bildene var svære, men er det MULIG? Lage så mye gnål at en tråd det ikke en gang flames i blir slettet/stengt? Det hadde da vært bedre å redigere bort imagetaggene, slik at man måtte åpne bildet i ny nettleser.

Jeg er sannsynligvis dobbelt så gammel som mod-ene her, og det irriterer meg "litt" at jeg skal bli sensurert på denne måten...Men men, det er ikke jeg som betaler for tjenesten. Jeg tror det ville vært mer trafikk her om det ikke hadde vært for vanvittig mye GNÅL fra enkelte medlemmer, har ikke vært borti maken, og har tilbragt noen timer foran skjermen, på diverse fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Prinsipielt er jeg enig med deg, men det hadde vært interessant å få fleres mening. Dessuten er IMO mange mods personer som får et kick av å "bestemme" hva andre skal få ytre. Og whinere blir ikke borte om jeg PM-er en mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bildene var svære, men er det MULIG? Lage så mye gnål at en tråd det ikke en gang flames i blir slettet/stengt? Det hadde da vært bedre å redigere bort imagetaggene, slik at man måtte åpne bildet i ny nettleser.

Alternativt sende en PM til en mod og fortelle at du har fjernet IMG tagene, og si at du gjerne vil har tråden åpnet igjen. Eller gjøre som de du klager på, lage en egen tråd for å syte... ;)

Nå fjerner iallefall jeg tagene, og fjerner det som var upassende, for deretter å åpne tråden.

Ha en fortsatt hyggelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det irriterer meg "litt" at jeg skal bli sensurert på denne måten...

Dette fortjener et lite tilsvar fra min side. Situasjonen var ikke mer komplisert enn at tråden sporet helt av fra temaet, du kan diskutere akkurat det aller, aller meste av det du vil her inne på forumet, men om alle tråder skal handle om alt annet enn det trådstarer ønsker blir det hele ganske meningsløst. Det var altså ikke bildestørrelsen jeg reagerte på, men måten innholdet i tråden plutselig forsvant.

Jeg har intet behov for å skulle bestemme over andre, jeg prøver bare å tilrettelegge forumet for gode diskusjoner i en hyggelig tone. Om du vil fortsette diskusjonen kan vi gjerne det, men da tar vi det i tilfelle på PM, nå skal jeg la tråden din være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bildene var svære, men er det MULIG? Lage så mye gnål at en tråd det ikke en gang flames i blir slettet/stengt? Det hadde da vært bedre å redigere bort imagetaggene, slik at man måtte åpne bildet i ny nettleser.

Alternativt sende en PM til en mod og fortelle at du har fjernet IMG tagene, og si at du gjerne vil har tråden åpnet igjen. Eller gjøre som de du klager på, lage en egen tråd for å syte... ;)

Nå fjerner iallefall jeg tagene, og fjerner det som var upassende, for deretter å åpne tråden.

Ha en fortsatt hyggelig dag!

Jeg kaller ikke dette syt, jeg kaller det å starte en diskusjon:) Det er interessant å få fleres mening om dette. Det hadde ikke vært mulig med en PM. Om dette skal være et forum hvor du ikke kan trø utafor en ekstremt rigid linje, vet jeg ikke hva slags nytte det har? Dvs. hvilken glede sånne som for eks meg selv har av å bruke det. (Jeg har spilt gitar i over 20 år, og gitt ut to plater. Spiller fortsatt i band, og føler vel at jeg har noe å bidra med, sånn av og til.)

Hvorfor skal jeg måtte be om at en tråd jeg ikke har startet, men deltatt i, blir åpnet? Hvorfor ble den STENGT, er vel et mer passende spørsmål? Skal det være slik at hver minste OT-post skal føre til at det blir stengt over en lav sko, mistenker jeg dessverre at gtrnrg blir stående på status quo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke dette syt' date=' jeg kaller det å starte en diskusjon:) Det er interessant å få fleres mening om dette. Det hadde ikke vært mulig med en PM.[/quote']

Helt enig. Diskusjon er en god ting.

Hvorfor skal jeg måtte be om at en tråd jeg ikke har startet' date=' men deltatt i, blir åpnet? Hvorfor ble den STENGT, er vel et mer passende spørsmål? Skal det være slik at hver minste OT-post skal føre til at det blir stengt over en lav sko, mistenker jeg dessverre at gtrnrg blir stående på status quo.[/quote']

Grunnen til stenging stod i posten til Thomas, som jeg har slettet... Men i bunn og grunn var det nok fordi det ble mange poster om størrelsen på bildene du postet, som du kan lese ut av hans post litt opp i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett, så rett, det e vel stort sett grunnen til at ikke eg har vært her på månedsvis...eg har en mistanke om at en del folk her hverken har vært ute en vinternatt før, langt mindre e dem oppvokst på tørrfesk, og nån har kanskje vokst for fort...?

Men før eg no sklir helt ut igjen vil eg si meg enig i at all den her stenginga av tråa og modereringe ikke nødvendigvis føre til et mer seriøst og saklig forum, i utgangspunktet burde enhver som kødde me andre sin ytringsfrihet bures inne på fostervann og morkake, eller sendes nordover på interneringsleir, det e, for å bruke et godt nordnorsk uttrykk, HAULAUST å holde på sånn, MEN, selvfølgelig e det jo også sånn at det finnes en del menneska som av hensyn til dems eget ve og vel bør ledes i riktig retning, og kanskje også modereres en smule. eg har vanskelig for å se for meg at ke2 e en av dem, uansett kor store bilda han no måtte velge å benytte seg av.

Om kun kort tid vil det nemlig bli sånn at det bare e moderatoran som sitt igjen og moderere hverandre. Men det e kanskje eneste måten å lære på?Det e faktisk ikke snakk om noe anna enn å respektere mangfoldet blant menneska, burde ikke være så jævlig vanskelig egentlig.

Men tilbake til sansampen; marvelløs boks det der! Kabinettet også, for den del...men fortsatt like tungt å bære:) Ellers kan du regne me å høre meg på en plate i løpet av det neste året...men mer sir eg ikke foreløpig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei, mulig eg tar litt av i blant, men det forekommer meg at man prøve å skremme folk til å respektere noen regla som i utgangspunktet e en smule, ja ka ska eg si, overdrevne? For meg virke ikke det så veldig positivt. På den andre siden e det jo bra at det fins folk her som bryr seg, og som vil ha et oppegåanes forum. Men det trur eg ikke man får når man effektivt kvele enhver form for spontanitet og kreativitet...men det e kanskje sånn man blir når man lære seg note...?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.