Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Bassman`?


complex

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Musikkweb/Musikkpraksis er vel stedet å se, men jeg tror ikke det er så mange brukte til salgs. Ellers tror jeg heller ikke at prisen er så veldig lav. Andre steder er jo eBay, men da kommer både de prismessige, mas-messige og støymessige ulempene med å få den amerikanske ampen til å bli europeisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkweb/Musikkpraksis er vel stedet å se, men jeg tror ikke det er så mange brukte til salgs. Ellers tror jeg heller ikke at prisen er så veldig lav. Andre steder er jo eBay, men da kommer både de prismessige, mas-messige og støymessige ulempene med å få den amerikanske ampen til å bli europeisk

Hva synes du om Bassman ampene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvis han absolut MÅ ha Fender så kan jeg si meg helt enig meg deg MR. Bungle, men be han om å sjekke ut Ashdown, Eden og Aguiliar..

Aguiliar er dyrt men det beste på markedet akkurat nå....Det er nok opp til han. Hvilken bass har han da???????? Den beste måten å finne ut om du liker en amp på er å prøve den sammen med bandet på spilling, ikke på butikken eller gutterommet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo de nye Bassmennene, de er jo trans da, kanskje litt kjipt, men det kan lyde bedre til bass faktisk, komboen ligger på rundt ti lapper, og et 400w head ligger på 8, og da har du faktisk 1u rackplass i selve headen, litt festligt ikkesant?

De har jo mye festligt i statene, det eneste problemet da er jo å få levert ut de 110v~60hz du trenger, men slikt kan jo fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.