Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

UKA 05


kroffer

Anbefalte innlegg

Nå står UKA 05 for døren og jeg tenker det er mange her i bartebyen som gleder seg!

Hva skal dere se?

Selv er jeg med i Fotogjengen på samfundet og dermen tussler litt friere rundt på huset enn de som ikke jobber. Tenker å se Gluecifer, Oktoberfesten, Norske Helter, Øystein Sunde, Tempo musikk presenterer; The Love Revolt, The Rooph, Superfaun og Suferosa.

Sesams burgerkurs høres jo også digg ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har billetter til Seigmen, Norske helter og Øystein Sunde. Fikk mail for et par dager siden om at jeg var påmeldt burgerkurs også;) Rakk ikke å få billetter til oktoberfesten før det var utsolgt. Ellers vurderer jeg Thomas Dybdahl. Egentlig litt skuffet over at de ikke har fått huket noen skikkelige storheter fra utlandet. Wyclef er liksom ikke så mye å skryte av... Spesielt kult at UKA bruker '911' under promoen, som sikkert er over 4 år siden den kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har billetter til Seigmen, Norske helter og Øystein Sunde. Fikk mail for et par dager siden om at jeg var påmeldt burgerkurs også;)  Rakk ikke å få billetter til oktoberfesten før det var utsolgt. Ellers vurderer jeg Thomas Dybdahl. Egentlig litt skuffet over at de ikke har fått huket noen skikkelige storheter fra utlandet. Wyclef er liksom ikke så mye å skryte av... Spesielt kult at UKA bruker '911' under promoen, som sikkert er over 4 år siden den kom ut.

Wyclef lager liv han, så'n på quart i 01 og det var noe av det største der. Bør holde for uka også... Uansett er Seigmen bedre enn alt annet på festivalen til sammen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dungen!

En av de mest spennende bandene fra Sverige på flere år.

Beatles, Jimi Hendrix, November og resten av 70-tallet i skjønn forening. På svensk!

oui

fint band

fikk heavy rotering i turbussen med jaga nå , syns det virker veldig veldig bra.. de spiller på samme festival som oss en gang , gleder meg til å se det! det er bare en skive sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over programmet til UKA i år ja.. Ikke akkurat noe med appell til meg i allefall. "Norske helter om igjen" er i grunn en trist affære, selv om RagaRockers nok er verd å få med seg vet jeg ikke om jeg orker nok en runde av de utslitte låtene til Postgirobygget. DeLillos er jo et kapittel for seg selv, og med unntak av to eller tre låter, et kapittel jeg helst hopper over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Var bugerskurset no bra? vits å melde seg på?

Burgekurset var morsomt det ja :D

Ibrahim lærte oss alle triksene i boken, og alle fikk komme bak disken og lage hver sin hamburger. Veldig stas.

Norske helter var også kult, selv om jeg ikke egentlig har noe forhold til Raga Rockers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.