Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste nybegynner sett (trommer) til ca 4 høvdinger..


ApoteX

Anbefalte innlegg

Hei.. Har tenkt til å kjøpe, og lære meg og spille trommer.. også her i Elverum har de et sett til 3995.. husker ikke merket.. men er hva er det beste nybegynner settet du får tak i til den prisen? ( eller får man ingen til den prisen)

ikke le av spørsmålet hvis det er dumt :P har ikke peiling på trommer ; )

Har sett litt på :

http://www.trommeslager.no/product_info.ph...47b086b74243129 <-- Den

Er det et dårlig sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hans : da vet nok ikke kompisene dine hva det vil si og elske.. :)

For og si det rett ut, så får du ikke bra trommer til den prisen..

Sier ikke at du MÅ ut med 50000 for og få et bra sett, men det duger liksom ikke med 4-5000..

du kan jo for all del kjøpe noe billig, skifte skinn, se om du klarer å stemme det ordentlig, så blir det kanskje litt grei lyd,, men jeg tror nok ikke det er noen her på forumet som kan si "jaa det vega settet til 3995 er helt topp" .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hans : da vet nok ikke kompisene dine hva det vil si og elske.. :)

For og si det rett ut, så får du ikke bra trommer til den prisen..

Sier ikke at du MÅ ut med 50000 for og få et bra sett, men det duger liksom ikke med 4-5000..

du kan jo for all del kjøpe noe billig, skifte skinn, se om du klarer å stemme det ordentlig, så blir det kanskje litt grei lyd,, men jeg tror nok ikke det er noen her på forumet som kan si "jaa det vega settet til 3995 er helt topp" .. :)

Ta en titt på riff og sound1 forumene du :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hans : da vet nok ikke kompisene dine hva det vil si og elske.. :)

For og si det rett ut, så får du ikke bra trommer til den prisen..

Sier ikke at du MÅ ut med 50000 for og få et bra sett, men det duger liksom ikke med 4-5000..

du kan jo for all del kjøpe noe billig, skifte skinn, se om du klarer å stemme det ordentlig, så blir det kanskje litt grei lyd,, men jeg tror nok ikke det er noen her på forumet som kan si "jaa det vega settet til 3995 er helt topp" .. :)

Ta en titt på riff og sound1 forumene du :lol::lol::lol::lol:

hvorfor skal jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud a :P jeg har lyst på et sett for å se om jeg får til og spille, og se om jeg trives med det.. tror du jeg har 50000? :P

og det er det du burde gjøre. kjøp settet til 4000 du, så slipper du å finne ut at det ikke var noe gøy alikkevell og har svidd av masse penger på et trommesett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min hadde det Pearl-settet en stund, som en liten lekegreie. I følge de som kan spille trommer som har prøvd det fungerer det som en god erstatning for kjelelokk og andre tilfeldige remedier, uten at det er fantastisk bra av den grunn. Du får det du betaler for, men så betaler du heller ikke særlig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hans : da vet nok ikke kompisene dine hva det vil si og elske.. :)

For og si det rett ut, så får du ikke bra trommer til den prisen..

Sier ikke at du MÅ ut med 50000 for og få et bra sett, men det duger liksom ikke med 4-5000..

du kan jo for all del kjøpe noe billig, skifte skinn, se om du klarer å stemme det ordentlig, så blir det kanskje litt grei lyd,, men jeg tror nok ikke det er noen her på forumet som kan si "jaa det vega settet til 3995 er helt topp" .. :)

Ta en titt på riff og sound1 forumene du :lol::lol::lol::lol:

hvorfor skal jeg det?

Æh, glem det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.