Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp, Takamine PT05E


KJ

Anbefalte innlegg

Hei.

Har arvet en Takamine PT05E, har overhode ikke peiling på gitar så kunne trenge deres hjelp til å vite hvilket nivå denne ligger på? Gitaren ser strøken ut. Har sånn greier at du kan koble til forsterker. Hehe dere sedr at mine kunnskaper er stusselige. Før jeg går til kjøp å salg hadde det vært fint om dere kunne hjelpe å anslå hvliket prisnivå jeg kan legge den ut for.

Tror den ble kjøpt rundt 1994.

Håper på hjelp,

mvh kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takamine PT05 er en annerkjent versjon av den akustiske gitaren. Mange bruker den som arbeidshest; trubadurer f.eks. Fin lyd og en tvers igjennom god gitar. Å anslå verdi er alltid vanskelig da det kan være noen skader på den som ikke er så lett å se. Men jeg vet at disse kostet 12.000,- en gang i tiden, om dette var en tilbudspris eller ikke aner jeg ikke. 5-6.000,- for en i prima tilstand kan trolig betegnes som en god handel - enten for kjøper eller selger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for ditt svar!!

Fikk vite at den hadde kostet 12 000 som ny ja. Har kasse i tileegg som ser meget solid ut. Søkte litt i google å fant en svensk butikk som solgte en av samme type, dog 92 modell til 6000.

Du vil ikke ha an du da?? ;)

Ha en finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.