Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp angående en Fender USA Strat


HalTan

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en (brukt) Fender USA 1999 Strat (Serienummer N9375557). Ifølge selger er den helt original, men jeg tok av pickguarden i dag og tok en titt under, og et par ting undrer meg. Siden Fender tydeligvis ikke har en support-mail (eller har de det? Isåfall hvor?), spør jeg foreløpig her. Håper noen kan hjelpe meg! :---)

Det eneste jeg fant av navn på pickupene var noen uthevede nummere i plasten - "016730". Er dette standard USA pickups, eller har disse også være bytta ut? Søkte opp nummeret på google, og det var skremmenede mange "80's pickups"-treff. Er disse IKKE fra 1999? Under pickguarden står det forøvrig at den er satt sammen 26. februar '99, men pickups kan jo ha vært bytta fordet...

odt for?

Takker for alle (vettuge) svar! :)

EDIT: Har igrunn funnet ut av alt utenom mikkene på et annet forum nå. Håper noen vet noe om de, i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte malinga er antagligvis grunning, eller så kan det være spessiell maling for skjerming av forskjellige støykilder.

Og det skal gå fint å bare skru av halsen for å sjekke datostempling også skru den på igjen, bare husk å skru den sikkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte malinga er antagligvis grunning, eller så kan det være spessiell maling for skjerming av forskjellige støykilder.

Og det skal gå fint å bare skru av halsen for å sjekke datostempling også skru den på igjen, bare husk å skru den sikkelig til.

Du er nok litt sent ute. :) Er bare mikkene jeg lurer på nå...

Takk skal du ha likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.