Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean Jeff Berlin Exotic


MrWalker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet at det er en del Dean-tilhengere her. Er det noen av dere som har erfaring med Dean Jeff Berlin Exotic-bassen? Vurderer denne, men er litt usikker på kvaliteten... er i utgangspunktet ikke en bass jeg liker utseendet på, men man venner seg til det meste hvis det er et bra instrument.

Kanskje noen fra Big Balls Music vet noe?

Ser at Jeff Berlin ikke lenger er på Dean sine sider, så jeg antar at samarbeidet er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det hektisk å holde følge med aktiviteten her på Bass-forumet!!  :roll:  

Har nå uansett bestilt bassen. Så får vi se når den kommer... håper jeg ikke blir altfor skuffa!   :shock:  :mrgreen:

He he, sant nok. Ikkje mye så har skjedd her på forumet i det siste. Ja eg har nå tatt sjansen med tre basser uten å ha testet de på forhånd og var/er fornøyd med alle.

Har forresten sendt inn fretlessen min til Henki. Så nå får eg snart en epoxy- behandlet fingerbrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det hektisk å holde følge med aktiviteten her på Bass-forumet!!  :roll:  

Har nå uansett bestilt bassen. Så får vi se når den kommer... håper jeg ikke blir altfor skuffa!   :shock:  :mrgreen:

He he, sant nok. Ikkje mye så har skjedd her på forumet i det siste. Ja eg har nå tatt sjansen med tre basser uten å ha testet de på forhånd og var/er fornøyd med alle.

Har forresten sendt inn fretlessen min til Henki. Så nå får eg snart en epoxy- behandlet fingerbrett!

:) Kjempebra! Er nok lurt å få gjort det av dyktige folk... tryggest det! Henki bygde om den første fretlessen min... eller, det var ikkje den første, men den var i hvertfall hovedbassen min i mange, mange år. En Fender P-bass som han omgjorde til 5-strengs fretless. Senere fikk eg Frank til å bygge meg en fretless, og eg er fornøyd med den, og. :)

Denne bassen får eg vel i hende rett over helgen, tenker eg. Mottok en annen bass i går (den store bass-shoppingen!!), en gammel og velbrukt Jan Bråthen Jazz bass (Guitar Workshop for de av dere som husker godt). Den låter ganske fin men ser ganske herpa ut :D

er ikke helt ukjent med å kjøpe uprøvd... har kjøpt 5 basser fra USA i løpet av de siste åra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.