Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ten Thousand Fists


Kørk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært Disturbed fan en god stund, så da gledet jeg jo meg selvfølgelig til denne CD'en. Må bare si at jeg ble hyggelig overrasket, til og med cover-låten hørtes bra ut. 8)

Noen andre som har tenkt å kjøpe denne skiva?

Dette er for min del det eneste Rap-metal bandet jeg noengang kommer til å høre på.. ettersom det er mye mindre faktiske rap elementer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha rap-metal får man da høre på RATM.

Ikkje faen.

Jeg tåler ikke slik musikk.. for da er det faktisk rap og nesten ikkje noe metal igjen i det hele tatt.

Så du liker ikke noe rap? Bare fordi der er.. rap?

*høre på Organism 12*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha rap-metal får man da høre på RATM.

Ikkje faen.

Jeg tåler ikke slik musikk.. for da er det faktisk rap og nesten ikkje noe metal igjen i det hele tatt.

Så du liker ikke noe rap? Bare fordi der er.. rap?

*høre på Organism 12*

Stort sett?

Rap er rap.. det er bare en sjanger jeg ikke liker.

David Draiman synger ikke i nærheten så dårlig som de fleste rappere.. som jeg ikke syns synger en gang.

Men det er bare min mening.

CasuS : Helt enig!

Det var mye bedre enn In Flames sin ihvertfall.

Slakt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha rap-metal får man da høre på RATM.

Ikkje faen.

Jeg tåler ikke slik musikk.. for da er det faktisk rap og nesten ikkje noe metal igjen i det hele tatt.

Så du liker ikke noe rap? Bare fordi der er.. rap?

*høre på Organism 12*

Stort sett?

Rap er rap.. det er bare en sjanger jeg ikke liker.

Hør litt på Organism 12 eller Jedi Mind Tricks, så vil jeg høre hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør litt på Organism 12 eller Jedi Mind Tricks' date=' så vil jeg høre hva du mener.[/quote']

Det skal jeg gjerne gjøre, noen sanger du vil anbefale?

Organism 12 - Sangfågel

Organism 12 - Maskrosbarn

Organism 12 - Den Fulaste Mannen I Världen

Jedi Mind Tricks -Saviorself

JMT - The Worst

JMT - On The Eve Of War feat. Gza

=)

Kan ikke love at du liker det, men er absolutt verdt er forsøk. Likte ikke rap før jeg hørte noen av disse jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den første cden til Disturbed, men har et helt annet forhold til den nå. Med tanke på hvordan gitar, trommer osv . Den 2 cden var totalt kastbar. Fra den 3 cden har jeg bare hørt Stricken eller hva den heter, og den fortsetter i samme gate som de forrige, som beviser har Disturbed har utviklet seg - så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den første cden til Disturbed, men har et helt annet forhold til den nå. Med tanke på hvordan gitar, trommer osv . Den 2 cden var totalt kastbar. Fra den 3 cden har jeg bare hørt Stricken eller hva den heter, og den fortsetter i samme gate som de forrige, som beviser har Disturbed har utviklet seg - så mye.

Det er ganske mye av det samme, men de har klart å få noe gode soloer inn på CD'en også. Selv om de kansje ikke har utvilket seg kjempe mye, så var denne her tredje CD'en veldig imponerende i mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.