Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapt, trygt og billig?


Kørk

Anbefalte innlegg

Tja, se på www.jarleholsen.com eller www.jonmartinskauge.com

Begge de to er virkelig gode gitarister, litt dyre da..

Utenom det kan du jo se på litt av kulturskolens gitarkurs eller lignende. Gå på Hagstrøm eller musikk magazinet og se om det er hengt opp annonser.

Hvor i Bergen bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, se på www.jarleholsen.com eller www.jonmartinskauge.com

Begge de to er virkelig gode gitarister, litt dyre da..

Utenom det kan du jo se på litt av kulturskolens gitarkurs eller lignende. Gå på Hagstrøm eller musikk magazinet og se om det er hengt opp annonser.

Hvor i Bergen bor du?

Bør vel være litt viderekommen om man skal få valuta for pengene hos de.

Til spørsmålet om du bør ta timer: Ja! Jo bedre du blir, jo sterkere innser du at du burde tatt timer tidligere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loco : Jeg bor i Hetlevikåsen om du vet hvor det er, ikke så alt for langt fra Vestkanten i Loddefjord. Så er jeg ikke noe særlig god å spille da.. har nettopp begynt å lære meg litt power chords å sånt. :)

Bove : Der har du et godt poeng, det er nok alltid lurt å begynne snarest mulig. En venn av meg tok sine første timer hos Mads Eriksen.. men ja.. 450 kr for 45 minutter er ikke akkurat noe jeg kunne tenke meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ambisjoner om å bli god' date=' og er villig til å øve en del' date=' så ta kontakt med Jarle.[/quote'']

Bor ikke han rundt Bergen en plass? Skulle gjerne tatt timer hos ham, men tror jeg bor for langt borte :mrgreen:

Jo, men det diskuteres i denne tråden fordi:

Noen som vet om noen gode gitar kurs i Bergen et sted?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har ambisjoner om å bli god' date=' og er villig til å øve en del' date=' så ta kontakt med Jarle.[/quote'']

Bor ikke han rundt Bergen en plass? Skulle gjerne tatt timer hos ham' date=' men tror jeg bor for langt borte :mrgreen:[/quote']

Jo, men det diskuteres i denne tråden fordi:

Noen som vet om noen gode gitar kurs i Bergen et sted?

Oisann :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' er jo villig til å øve en del da.

Men jeg vil helst først bli litt bedre før jeg tar timer hos en skikkelig ekspert da.. vil jo ikke sløse tiden hans eller noe. :P[/quote']

Så lenge du er motivert og jobber målrettet mot fremgang, så sløser du ikke med tiden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' er jo villig til å øve en del da.

Men jeg vil helst først bli litt bedre før jeg tar timer hos en skikkelig ekspert da.. vil jo ikke sløse tiden hans eller noe. :P[/quote']

Så lenge du er motivert og jobber målrettet mot fremgang, så sløser du ikke med tiden hans.

Men heller med min egen.. siden det kommer til å koste en del.. så derfor ville det ha funket bedre hvis jeg var bedre.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.