Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pre-Amp


Jonathan

Anbefalte innlegg

MESA/BOOGIE TRIAXIS!!!!!!!!!!!

Denne er helt sinnsykt bra og funker best med Mesa 2:90 poweramp!

Veldig allsidig pre-amp.. kan brukes til alt fra Jazz til Death-Metal!!

Hvis det er noe du lurer på vedr. triaxisen eller noe annet utstyr... eller bare vil snakke rack (!), så er det bare å sende en e-mail til jonvegard843@hotmail.com ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Triaxis 2:90 plus et dugelig cab å en god effekt prosessor alla tc ruler, men desverre for dyrt for ola normann. skal du kjøre mesa må du gjøre dette hele veien!! nytter ikke med en triaxis, en zoom til klang en gammal marshall poweramp å et slitt laney cab. må ha alt i toppklassen. d eneste som kan files litt på er effekt prosessoren.

kjøp heller en mesa boogie mk4. da får du alle lydene som kan klemmes ut av en triaxis med litt skruing. å får du d brukt kommer dette på under 15000,- med cab altså. en tri/2:90/tc.gforce plus mesa cab ,mellom 25-35000,-

å vist du ser på kongen sjøl (petrucci, ikke harald :) så har han nå gått over til mesa amper istedenfor tri/2.90.

åsså har man jo den nye vettaserien til line6. har hørt den skal rocke skikkelig... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triaxis 2:90 plus et dugelig cab å en god effekt prosessor alla tc ruler, men desverre for dyrt for ola normann. skal du kjøre mesa må du gjøre dette hele veien!! nytter ikke med en triaxis, en zoom til klang en gammal marshall poweramp å et slitt laney cab. må ha alt i toppklassen. d eneste som kan files litt på er effekt prosessoren.  

kjøp heller en mesa boogie mk4. da får du alle lydene som kan klemmes ut av en triaxis med litt skruing. å får du d brukt kommer dette på under 15000,- med cab altså. en tri/2:90/tc.gforce plus mesa cab ,mellom 25-35000,-  

å vist du ser på kongen sjøl (petrucci, ikke harald :) så har han nå gått over til mesa amper istedenfor tri/2.90.

åsså har man jo den nye vettaserien til line6. har hørt den skal rocke skikkelig... :shock:

Hva er galt med Laney kabinetter? Jeg har et ganske gammelt Laney 4x12 med Celestion G12M70, og er drifornøyd med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa slitt gammelt laney kabinett gjorde jeg ikke? nyere modeler er ganske greie cabs, men ikke no for en et triaxis setup... dessuten anntar jeg at når du handler triaxis så er du gjerne innenfor rockbluesheavyosv. å da strekker ikke alle typer cabs og elementer til. celestion, jensen lager dugelige saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.