Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Uriah Heep - Deep Purple !!


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Jo , jeg og har hørt at Satriani spilte med dem enten på en enkelt -plate eller en enkelt-turnee .. Vet ikke , og jeg ville vel ikke helt se for meg han i dems musikk kanskje ? men hva vet vel jeg ?

Jeg leste anmeldelsen i Vg (eller var det en annen avis, husker ikke . Anywho) der det sto at Steve Morse ikke var god nok til å erstatte Richie , selvom han var "teknisk briljant " ... sto noe som

"tross teknisk briljant er Steve Morse noe selvgod . Og han har ikke sjangs til å engang nærme seg Richie Blackmore"

Er egentlig litt enig , for han virker ikke så følelses-gitarist kanskje ? Men ja, det var det det sto .. Stakars Steve , nå blir han sikkert lei seg når han leser VG :wink:

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Har sjekket et par web sites etter posten om konserten - som jeg ikke fikk sett :evil: får begynne å følge bedre med igjen - og Satriani took over i 93 etter at Blackmore sluttet. Morse took over etter Satriani etter et års tid.

Jeg var big DP fan som teen åring (70/80). Tror Smoke on the water var noe av det første jeg spilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.