Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har skjedd med deep purple?


sup3rman

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zakk wylde gjør ozzy bedre spør du meg.... kan noen forsten si meg hva denne black albel society sangen heter....   de sier ''god no'' i starten.. har bare filmen av den.... og vet ikke hva sangen heter

conterfeit god elle no sånt spor 6 på stronger than death plata til black label society (antageli en av di beste bls sangene tung å go)..

ozzy å zakk er bra greier ja ozzy har vel allti hatt gode gitarister

smoke on the water med pinch harmoics er vel ik så kult nei...

den ska spelest slik den er på plata :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rhodes

Har du hørt "Dee"?

dee er konge helt sjef..

randy rhodes var jo extrem på "kasse gitar"

så jeg tror mr lejs må lese litt mer på nett elle no før han utaler seg om roads å "kasse gitar".. :D

Er vel en grunn til at randy er forgudet av

til å me mr zakk forguder rhoads den dag idag så eg i et intervju senest i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deep purple er en av mine favoritt band noen sine. :D

og jeg synes at de to medlemene som gjennom tidene har gjort deep purple til deep purple, er borte. :(

nemlig Jon Lord og Ritchie Blackmore.

Det er de som gjorde tidlig Purple virkelig interresant.

jeg har respekt for steve morse og den helt utrolige allsidigheten hans.

men han passer ikke inn i deep purple, og i værtfall ikke vis de skal spille de gamle låtene.

han har en mer 80-talls sound, noe som ikke passer på de sangene i det helle tatt. :?

vis man skal høre orntli' deep purple, så er de tre første line upene best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare få sagt at jeg digger steve morse. han må absolutt være en av verdens beste og mest fleksible gitarister. kule låter lager han og.

Om han passer så godt inn i purple er vel diskutabelt. Han har spilt der i over 10 år nå folkens, så denne diskusjonen er vel egentlig litt på etterskudd!!

Når det skal sies, så er purple for meg, Machinehead plata og tida med blackmore. Han var veldig sentral, og det blir som med andre band hvor man erstatter et viktig medlem. Morse gjør en bra jobb, men jeg synes ikke låtene er like kule som før...noen er selvsagt driit kule, som ted the mechanic.. som er en veldig kul mix av morse-stil og purple stil.

men man kan spørre seg hvor purple har vært i dag, hvis det ikke hadde vært for morse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackmore kan fuck off...

Morse gjorde Purple bedre enn Blackmore noen gang klarte...

feil! du synnes kansje det, men gudsjelov så er ikke alle enige med deg!

når det gjelder blackmore, så er han en av de mest inflytelsesrike gitaristene gjennom tidene. så det er ikke bare avblåse han på den måten.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rhodes

Har du hørt "Dee"?

dee er konge helt sjef..

randy rhodes var jo extrem på "kasse gitar"

så jeg tror mr lejs må lese litt mer på nett elle no før han utaler seg om roads å "kasse gitar".. :D

Er vel en grunn til at randy er forgudet av

til å me mr zakk forguder rhoads den dag idag så eg i et intervju senest i sommer..

Mr LEjs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rhodes

Har du hørt "Dee"?

dee er konge helt sjef..

randy rhodes var jo extrem på "kasse gitar"

så jeg tror mr lejs må lese litt mer på nett elle no før han utaler seg om roads å "kasse gitar".. :D

Er vel en grunn til at randy er forgudet av

til å me mr zakk forguder rhoads den dag idag så eg i et intervju senest i sommer..

Mr LEjs :)

...Hva sa? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.