Gå til innhold
sup3rman

Hva har skjedd med deep purple?

Anbefalte innlegg

Hva tenkte deep purple på når de "ansatte" Steve Morse som ny gitarist? :evil: Han har jo helt annen spillestil enn blackmore :? Satt nettopp å så film av ny-deep purple når de spilte smoke on the water og han ødelegger jo sangen med alle pinch harmonicsa sine !!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de liker seg med Morse på gitar jeg. Folk som absolutt må høre det samme, burde skjønne at de bare kan sette på den gamle skiva om igjen. Liker de blackmore, kan de høre på blackmore stuff, er ikke værre enn det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som gitarist er han nok bedre enn Blackmore noensinne kunna ha drømt om å være. Hva stil angår, så har forskjellige gitarister forskjellige stiler. Har Blackmore forlatt bandet, så har han forlatt bandet, og stilen hans med ham.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
er steve morse gitarist der nå?

Er ikke det egentlig ganske lenge siden han ble det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg veit var det vel etter at Dregs forsvant i 1999 eller noe...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så Deep Purple live m/Steve Morse i Mai - og det var sjef. Fyren kan f*en meg spille, og vil ikke si at han ødela noen av sangene, ikke i det hele tatt !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg der. Steve Morse er den beste allaround gitaristen som finnes, og passer dessuten perfekt til Purple... Mener nå jeg da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

zakk wylde gjør ozzy bedre spør du meg.... kan noen forsten si meg hva denne black albel society sangen heter.... de sier ''god no'' i starten.. har bare filmen av den.... og vet ikke hva sangen heter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
zakk wylde gjør ozzy bedre spør du meg....

Bedre enn Randy Rhoads og Brad Gillis?

+1

Syntes Zakk var en rå gitarist før, men nå. Nei. egentlig en kjedelig gitarist spørr du meg. Rhoads er gud. Og Gillis var også god ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

zakk er kul 8) og han har en fantastisk stemme.... men kan dere si meg hva sangen heter? :P

dessuten er zakk bedre enn de to andre gitaristene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.